Lokakuun jutusteluja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röpelö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meijän tyyppi kastettaan anopin tekemässä mekossa, jossa on kastettu meijän lapset ja miehen veljien lapset. Mummo on kirjaillut kaikkien nimet ja syntymäajat helmaan.

Oon tässä pari pv oikeastaan vaan syönyt ja nukkunut. Nukkunut ja syönyt. Olo on ihankuin olisi jossain lääketokkurassa vaikka mitään en oo ottanut. Varmaan jokin hormonimyllerrys käynnissä, olisikohan luonnon keino saada äiti lepäämään ja keräämään voimia lähestyvää synnytystä varten? :rolleyes:

Oon tässä pari pv oikeastaan vaan syönyt ja nukkunut. Nukkunut ja syönyt. Olo on ihankuin olisi jossain lääketokkurassa vaikka mitään en oo ottanut. Varmaan jokin hormonimyllerrys käynnissä, olisikohan luonnon keino saada äiti lepäämään ja keräämään voimia lähestyvää synnytystä varten? :rolleyes:
Mulla on ihan sama homma!! Kaikki perusasiatkin tuntuu jotenkin hankalille.... Nyt pitäs lähtee kauppaan. Mitäköhän siitäkin tulee?!

Joo mä en saa tällä hetkellä juuri mitään aikaiseksi... On tässä kyllä tullut touhuttuakin ihan riitävästi äippälomalla ja kaikki välttämättömin on vauvaa varten valmiina, joten teen kuten kroppa tahtoo. :)

Mulla on edelleen noita helvetin kipuja. Heräsin päiväunilta niin eiköhän taas juiliminen alkanu. Panadolia oln nyt eilisillasta asti syöny 500mg/3 krt päivään rytmillä... Mikähän on max annos mitä saa ottaa, toi 500mg helpottaa mutta ei vie kokonaan kipuja pois. Vittu jos tällästä nyt monta viikkoo pitäs jaksaa. :( muoks. näköjään 16.10 alko nää eli 5 päivä menossa. Ihmekkö että vituttaa. Tosin lauantai oli ihan ok..

Muokattu viimeksi:
Mulle lääkäri sano että saa huoleta ottaa tonnisen banadolin, että eiku vaan nii se auttaa!:)

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app

Max 3g parasetamolia saa vuorokaudessa ottaa. Sitä suurimmat annokset ovat todella iso rasite varsinkin maksalle.

Autumn, mulla on ollu viimeiset kolme päivää, erityisesti tänään tooosi väsyny olo. Ihan ihmeellinen unihuuruinen fiilis. Sellanen yltiörauhallinen olo, kun hidastetusta elokuvasta. Mietin kanssa onkohan tämä luonnon keino pistää äiti lepäämään ennen tulevaa synnytystä :)

Meille tulee kastemekoksi suvusta mekko, 7. Sukupolvi tulee tässä kasteessa. Vähän se on kellastumaa ottanut, mutta en kyllä uuteen vaihtaisi mistään hinnasta, minut, siskoni, äitini sisaruksineen jne jne on jo tuossa mekossa kastettu.

Tuo 3x 1g panadolia on aikuiselle ok annos. mulle ainakin sanottu, että ennemmin se 1g kerralla niin siitä on jotain apuakin.

Ja väsymystä täälläkin ilmassa. Ja tänään on kaikkia mun uniyrityksiä häiritty. Ihmisillä ollut asiaa ja vaatinut vielä toimiakin, joten se niistä unista sitten. Nukutaan ensi yönä sitten :)

Meidän muksulle tulee anopin virkkaama kastemekko, jonka nauhat tosin otin pois ja laitan vähän toiseen tyyliin. Sanoi, että saan muokata sitä kuten haluan mutta tuskin laitan muuten kuin nauhan vaan eteen ja mekossa jo valmiiksi olevaan ruusukkeeseen helmiä keskelle jotenkin. Oli kans aika kellastunut ja anoppi mietti, pitäskö viedä pesulaan. Iskin meidän pyykinpesukoneeseen villapesuohjelmalle ja puvusta tuli hohtavan puhdas.

Pitihän se arvata, että ei tästä nukkumisesta nyt mitään tuu, kun mies on työmatkalla ja mie olen yksin kotona. En mie pelkää täällä yksin olla, mutta en vaan jostain systä saa nukuttua. Kaippa se on kohta lähdettävä sohvalle koittaa, jos siellä onnistus paremmin. :(

Eilen Doulien käytyä tajus et hitsi! Seuraavan kerran kun nähdää ollaan jo tositoimissa :wink Jännää! Pieni "sota-suunnitelma" ja tunnelmista puhuminen rauhoitti odottajan mieltä :)
Hieman ristiriitaisia tunteita kotona Miehen kanssa, sekin fiilis tuntu helpottavan eilisten keskustelujen jälkeen. Miehen lähtiessä äsken töihin, hän sanoi että Olispas Möykky jo täällä:Heartred Että odotuksen tuskaa :grin Välillä tuntuu hiertävän tunteen himassa... Onneks nää mukavat hetket kuittaa ne hektiset tuntemukset :rolleyes: Plus Hormoonit!!!!:p

Voi elämä että väsyttää... Nukkumaan aloin 2 maissa, kävin 4 kertaa vessassa ja nousin ylös 7.30, ku ei tuu uni. Kohta kaupungille ripsihuoltoon, sitten linja-autolla (nouuuu) kotiin imuroimaan, sitten tulisi kaveri kylään ja luoja partioon ehkä äitikin. Muutenhan tämä kuulostaa enemmän ku kivalta, mutta nyt tuntuu vaan, etten jaksa ja halua tehä mitään!

Justiina89 milla on ihan sama fiilis. Jotenkin kaikki kaverit haluis just nyt tulla käymään kun oon kotosalla. Ja normaalisti se on musta aivan ihanaa, mittä tällä hetkellä en yhtään jaksais. En jaksa siivota, en leipoa enkä laittaa ruokaa. Tää on mulle ihan uus outo tunne ja olen hämmentynyt!!

MaMamehiläinen, mulla myös 37+0 tänään! Onneksi olkoon meille!! Itsekkin nousin 4 kertaa pissalle yöllä, mutta onneksi makuuasennossa sain oltua 23.30-9.00 välisen ajan (varmasti osa kiitoksesta on panadolille, jota otin 1g ennen nukkumaanmenoa). Tuntuu edes vähän levänneeltä eiliseen verrattuna. Tänään olisin sitten neuvola :)

38+0. Vaihtelevia on yöt. Alkuyöstä vessassa kolme kertaa, aamuyöstä yhden kerran. Alkuyöstä puolentoistatunnin valvominen, aamuyön herääminen kipeään lonkkaan joka tuntui olevan painunut patjaan ainakin puoli metriä. Nyt kädet puutuneet ja vasen tunnoton. Hei vauva, odotan sinua... :smiley-angelic006

Takaisin