Lokakuisten plussatestien kuvia

Mä tein keskiviikkona ekan positiivisen raskaustestin ikinä ja oli kotona vaan digitesti siihen tuli ”raskaana 2-3” sen jälkeen ostin normalista liuskatestejä ja oon tehny niitä ja niissä musta ei kyllä viiva hirveesti tummene. En toki tarkalleen ovulaation ajankohtaa tiedä, kun meillä oli hoidoista välikierto kun oltiin lomalla 😅 En uskonut ovulaation tapahtuvan, kun ollaan oltu vuos HUS:lla hoidoissa ja joulukuussa tuli ensimmäinen onnistunut ovulaatio OI-hoidoilla.
Mielestäni tuo alin on vähän edellisiä tummempi, mutta tosi haaleita kyllä on 😅
Jännittää kyllä niin hirveesti ja toivois että viivat vahvistuis.
Hyvältä näyttää mun mielestä 🤩 onnea!

Koitin tehdä viikkonäytöllisen testin ja se ei toiminut ollenkaan, näyttö ihan pimeänä. Täytyy yrittää reklamoida, jos saisi rahat takaisin 🤔

Koitin tehdä viikkonäytöllisen testin ja se ei toiminut ollenkaan, näyttö ihan pimeänä. Täytyy yrittää reklamoida, jos saisi rahat takaisin 🤔
Mulla kävi näin kans yhden viikkonäytöllisen testin kans. En jaksanut reklamoida, mut harmitti kyllä kun suht kalliita on nuo testit.

Mullakin on joskus käynyt näin. Reklamaatio ois ollut kyllä hyvä idea.

Mulle kävi myös niin ettei digitesti toiminut ja näytti tyhjän näytön. Kipaisin samaisessa apteekissa uudestaan ja sain uuden testin tilalle🙏🏼

Mä hyppään tänne mukaan nyt! Ensimmäisen haamun tein maanantaina ja tiistaina olikin jo selkeä posi. Testejä on kaapissa niin oon tehny niitä tässä viikon aikana aika paljon, kuvan testin tein tänään aamulla kun en meinaa uskoa vieläkään🙈 laskureiden mukaan nyt olis 4+2

Liitteet

• IMG_2742.jpeg
    IMG_2742.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 22
Mua vähän hirvittää kun viiva ei vieläkään leffaviivojen tasoa. Epäilen kyllä, että ovis ollut myöhemmin, koska ensimmäinen hailura viivatesti on 17.2 päivältä.

Digi sanoi myös 1-2vkoa tällä viivalla perjantaina kun mies halusi kolme!!! testiä tehdä 🤭 Hänen vähän vaikea uskoa todeksi.

Saa nähdä mihin laskettu loppuviimein sijoittuu, lokakuun vikoille päiville vai marraskuun ekoille.

Liitteet

• IMG_1342.jpeg
    IMG_1342.jpeg
    847.6 KB · Katsottu: 64
Mua vähän hirvittää kun viiva ei vieläkään leffaviivojen tasoa. Epäilen kyllä, että ovis ollut myöhemmin, koska ensimmäinen hailura viivatesti on 17.2 päivältä.

Digi sanoi myös 1-2vkoa tällä viivalla perjantaina kun mies halusi kolme!!! testiä tehdä 🤭 Hänen vähän vaikea uskoa todeksi.

Saa nähdä mihin laskettu loppuviimein sijoittuu, lokakuun vikoille päiville vai marraskuun ekoille.
Mä veikkaisin viivojen perusteella, että eka on joku dpo 10. Voisko pitää paikkansa?

Mäkin voin varmaan nyt lopettaa näiden teon 🙏🏽 En kyllä eilen tai toissapäivänä tehny, mutta tänään viikko ensimmäisestä positiivisesta niin halusin vielä varmistaa, että tulisi toi 3+. Alle viikko varhaisultraan.
Mutta en kyllä noita normalin raskaustestejä suosittelisi. Verrattuna muihin testeihin, ne oli kokoajan vähä hailakampia, niin turhaa stressiä 😅

Liitteet

• IMG_5708.jpeg
    IMG_5708.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 37
Mä en oo uskaltanut tehdä uutta digiä kun pelkään ettei näytäkään 3+ 👀🫣
Mulla on nyt ehkä 5+5, oltiinko me aika samoissa päivissä? Sunnuntaina kun tein digin se näytti vielä 2-3, mutta kun avasin testin oli se huomattavasti tummempi kuin ekassa digissä, niin selkeesti muutamassa päivässä nous jo jonkun verran. Mutta ymmärrän täysin testiahdistuksen, mun piti pakottaa itseni tekemään se eka raskaustesti viikko sitten, kun kaks vuotta putkeen kaikki ollut vaan negatiivista.
Jos päätätkin tehdä niin tsemppiä kovasti!! 💕

Mulla on nyt ehkä 5+5, oltiinko me aika samoissa päivissä? Sunnuntaina kun tein digin se näytti vielä 2-3, mutta kun avasin testin oli se huomattavasti tummempi kuin ekassa digissä, niin selkeesti muutamassa päivässä nous jo jonkun verran. Mutta ymmärrän täysin testiahdistuksen, mun piti pakottaa itseni tekemään se eka raskaustesti viikko sitten, kun kaks vuotta putkeen kaikki ollut vaan negatiivista.
Jos päätätkin tehdä niin tsemppiä kovasti!! 💕
Juu, muistaakseni aika samat päivät menossa. Sitä pelkää sitä lopputulosta jotenkin ihan liikaa kun toiveet niin korkealla.. ei haluis tulla rytisten alas 🫣
Tosin ensiviikon pe on se varhaisulta et siellä nyt viimeistään kuulee "totuuden" 😶

Joo, on tää kyllä jotenkin hullua miten paljon jännittää ja toivois vaan, että kaikki menis hyvin 🙏🏽 Menee kyllä päivät yllättävän hitaasti odottaen varhaisultraa.

Takaisin