Lokakuisten plussatestien kuvia

Aargh mua ihan ahdistaa ja masentaa toi haaleampi viiva... Miten te pystytte olla ajattelematta asiaa.. Mä en pysty vain rennosti kattoo mitä tapahtuu :/ Haluaisin varmuuden että onko raskaus yhä jatkumassa vai ei..

Onks teillä muilla muuten lämmöt vielä koholla? Mulla laski neki jopa alle normaalitason jokunen päivä sitten :/ Ennen sitä oli sen puoli astetta koholla..
 
Aargh mua ihan ahdistaa ja masentaa toi haaleampi viiva... Miten te pystytte olla ajattelematta asiaa.. Mä en pysty vain rennosti kattoo mitä tapahtuu :/ Haluaisin varmuuden että onko raskaus yhä jatkumassa vai ei..

Onks teillä muilla muuten lämmöt vielä koholla? Mulla laski neki jopa alle normaalitason jokunen päivä sitten :/ Ennen sitä oli sen puoli astetta koholla..

voi mä niin ymmärrän sun huolen ja ahdistuksen. ja sit kun nuo testithän näyttää siis jos virtsassa on hcg ja loppuvuoden kokemuksesta voin sanoa että se näyttää sitä vielä mahdollisesti pitkään vaikka raskaus olisikin päättynyt. :/

ei siis varmaan oikein ole muuta kun se inhottava aika joka näyttää. Toki ultra ja hcg mittaukset myös voivat antaa viitteitä suuntaan tai toiseen.
Kovasti tsemppiä! :folded:
 
Tuossa ylempi eilinen aamupäiväpissasta ja alempi tänään dpo 14 4+0 aamupissasta. Vähän näyttäisi vahvistuneen. Silti jaksan murehtia haaleasta viivasta. :loudlycrying: Testinä pregcheck. Tänään oon menossa hcg mittaukseen yksityiselle ihan omaa mieltä helpottaakseni.
 

Liitteet

  • Screenshot_20220215-065030_Gallery.jpg
    Screenshot_20220215-065030_Gallery.jpg
    1,007.9 KB · Katsottu: 31
Aargh mua ihan ahdistaa ja masentaa toi haaleampi viiva... Miten te pystytte olla ajattelematta asiaa.. Mä en pysty vain rennosti kattoo mitä tapahtuu :/ Haluaisin varmuuden että onko raskaus yhä jatkumassa vai ei..

Onks teillä muilla muuten lämmöt vielä koholla? Mulla laski neki jopa alle normaalitason jokunen päivä sitten :/ Ennen sitä oli sen puoli astetta koholla..

Oisko sulla mahdollisuus päästä hcg:n mittaukseen? Siitähän luotettavasti näkisi kuinka kehittyy eikä tarvisi hermoilla testien kanssa. Lämmöt voi mun kokemuksen mukaan elää omaa elämäänsä, vaikka raskaana olisikin. Itselläkin joskus laski alle normaalin, mutta hyvin energinen pakkaus täällä juoksee ja puuhailee.
 
HSusanna, samaistun kyllä sun fiiliksiin! :Broken Heart: Tsemppiä kovasti, tässä valitettavasti vaan ei voi muuta kuin odotella... :sad-face: Tai toki voi mennä mittauttamaan hcg-arvon parina päivänä, siitä näkee, mihin suuntaan hormonin määrä on menossa. Itse nyt jätin väliin, kun on vähän hintavaa.

Tässä eilisen testi, vielä ei ole haalistunut. Oletan siis haalistuvan noiden viikonlopun vuotojen takia, mutta toivon tietenkin, että suunta olisikin toinen.

Edit / Ja niin, testasin viimeksi viime keskiviikkona, en siis tiedä mitä olisi ollut tässä välissä... Seuraava testi torstaina.
 

Liitteet

  • FF0B9DD6-78B1-4B2D-AC02-CDF1AAF66CD6.jpeg
    FF0B9DD6-78B1-4B2D-AC02-CDF1AAF66CD6.jpeg
    245.8 KB · Katsottu: 21
Muokattu viimeksi:
Oisko sulla mahdollisuus päästä hcg:n mittaukseen? Siitähän luotettavasti näkisi kuinka kehittyy eikä tarvisi hermoilla testien kanssa. Lämmöt voi mun kokemuksen mukaan elää omaa elämäänsä, vaikka raskaana olisikin. Itselläkin joskus laski alle normaalin, mutta hyvin energinen pakkaus täällä juoksee ja puuhailee.


Mä varasin nyt ens viikolle, eli arviolta rv 6+3 varhaisraskauden ultra. Teen sit tässä välissä viel muutaman päivän välein testin siltä varalta että viiva häviää. Etten mee turhaan mihinkään näytille.
 
Itse tein positiivisen testin ekan torstaina ja siitä asti joka aamu maanantai aamuun saakka tein testit. Vähän jännitti kun kolmas testi olikin haaleampi mitä aikaisempi. (Kuvassa ylhäältä alaspäin järjestys) Nyt luulen et testit riittää, vaikka digi tekis mieli hakea.
 

Liitteet

  • 20220214_105920.jpg
    20220214_105920.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 36
Mä oon tehnyt nyt 4 kpl testejä ja kun nyt tänään tuli selkeästi vahvistunut niin luulen että jätän tällä hetkellä testaamisen siihen tai sitten vähän olojen jne mukaan ensviikolla vielä. Digi olis kiva tehdä vielä kyllä. :smiling-eyes:
 
Mulla on edelleen viiva viime viikkosia haaleampi. Soitin neuvolaan ja ne laitto mulle sen Hcg verikokeen lähetteen labraan. Vapaat ajat oli vain tänään ja seuraava menee vasta maanantaille kun täyttä. Toivottavasti tulis ennen sitä joku peruutusaika. Huh. Eiköhän tämä siinä selviä :/

Muoks. Ekassa verikokeessa nyt käyty ja sainkin toisen ajan nyt perjantaille.. Sitte soitettava neuvolaan tuloksista. Ärsyttää kun en näe heti tän ekan kokeen tuloksia itse mistään, vaan ne menee suoraan vain terkkarille sähköisesti..
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on edelleen viiva viime viikkosia haaleampi. Soitin neuvolaan ja ne laitto mulle sen Hcg verikokeen lähetteen labraan. Vapaat ajat oli vain tänään ja seuraava menee vasta maanantaille kun täyttä. Toivottavasti tulis ennen sitä joku peruutusaika. Huh. Eiköhän tämä siinä selviä :/
Mä täällä tuskailen kans haaleiden viivojen kanssa... Eilen oli vähän vahvistunut mut silti tosi vaaleita. Oireetkin niin seilaa.. Eilen kävin yksityisellä mittaamassa hcg mut tulos tulee vasta huomenna. Jännittää. Jos se on jotenkin tosi matala niin yritän josko pääsisin kunnalliselle hcg mittaukseen.
 
Tuossa ylempi eilinen aamupäiväpissasta ja alempi tänään dpo 14 4+0 aamupissasta. Vähän näyttäisi vahvistuneen. Silti jaksan murehtia haaleasta viivasta. :loudlycrying: Testinä pregcheck. Tänään oon menossa hcg mittaukseen yksityiselle ihan omaa mieltä helpottaakseni.
Mä en koskaan saanut liuskoihin noita vahvempia, niin arvatenkin olin ihan hermona :rolling: clearbluehun sain sitten kunnon viivat ja cb vahvistui muutamassa päivässä. Nyt en ole uskaltanut pissiä mihinkään tikkuun enää kahteen viikkoon.
 
Tulikin tulokset eilisestä verikokeesta nyt ja hcg on vain 20,4... masentaa mutta kun ei ole mitään vuotoja niin voi toki olla vielä ihan normaali arvo. Voihan sitäpaitsi olla, että hedelmöitys on tapahtunut myöhemmin kuin olen ajatellut? Lämmöt lähti nimittäin nousuun kunnolla vasta 4 pv testatun oviksen jälkeen. Meen huomenna vielä yksityiselle hcg mittaukseen.
 
Tulikin tulokset eilisestä verikokeesta nyt ja hcg on vain 20,4... masentaa mutta kun ei ole mitään vuotoja niin voi toki olla vielä ihan normaali arvo. Voihan sitäpaitsi olla, että hedelmöitys on tapahtunut myöhemmin kuin olen ajatellut? Lämmöt lähti nimittäin nousuun kunnolla vasta 4 pv testatun oviksen jälkeen. Meen huomenna vielä yksityiselle hcg mittaukseen.

kannattaa joo pari kolme mittausta tehdä että näkee suunnan. Tsemppiä!
 
Tulikin tulokset eilisestä verikokeesta nyt ja hcg on vain 20,4... masentaa mutta kun ei ole mitään vuotoja niin voi toki olla vielä ihan normaali arvo. Voihan sitäpaitsi olla, että hedelmöitys on tapahtunut myöhemmin kuin olen ajatellut? Lämmöt lähti nimittäin nousuun kunnolla vasta 4 pv testatun oviksen jälkeen. Meen huomenna vielä yksityiselle hcg mittaukseen.
Oisi luultavasti saanut kunnalliseltakin verikokeet, itsekin sain samasta syystä. Mutta toisaalta yksityiselle saa varmasti joustavammin aikoja ja tulosten saaminen sujuvampaa :) Tsemppiä meille :Heartred

On tää raastavaa aikaa. En olis itsekään uskonut reagoivan näin vahvasti kun kyse niin alkuraskaudesta. Oon ihan hajalla.
 
Oisi luultavasti saanut kunnalliseltakin verikokeet, itsekin sain samasta syystä. Mutta toisaalta yksityiselle saa varmasti joustavammin aikoja ja tulosten saaminen sujuvampaa :) Tsemppiä meille :Heartred

On tää raastavaa aikaa. En olis itsekään uskonut reagoivan näin vahvasti kun kyse niin alkuraskaudesta. Oon ihan hajalla.
Mä en saanut lähetettä kunnalliselta hcg-mittaukseen, vaikka on veristä vuotoakin :/ Eivät siis suostuneet lapsettomuuspolilta eikä naistenklinikan päivystyksestä. Käskivät vaan odotella varhaisultraa.
 
Takaisin
Top