Lokakuisten plussatestien kuvia

Mulla oli vähän, jännä aamu. Tähän päivään mennessä olin tehnyt vain sen yhden testin pariviikkoa sitten joka oli plussa. Paketissa oli kuitenkin toinenkin testi ja päätin tehdä sen huvikseni pois ja kappas testi näytti ihan puhdasta negaa:Face Without Mouth: olin vähän shokissa ja googlettelin mistä voi johtua, mietin varhaista keskenmenoa jne. Katoin sitten testiä vielä tarkasti ja vihdoin tajusin ettei kontrolliviivaa näy, eli testi ei ollut toiminut… ei oo aiemmin käynyt näin, mutta olipa kuumotus.
Töiden jälkeen ostin uuden testin ja tein sen. Testiviiva on vahvistunut hienosti:Two Hearts:
 

Liitteet

  • 474D5616-7120-4403-A96D-71FA3FE97A72.jpeg
    474D5616-7120-4403-A96D-71FA3FE97A72.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 35
Samalla kun aamulla googlettelin mitä oma yllättävä nega vois tarkoittaa, törmäsin useampaan juttuun jossa testit näytti viiveellä raskautta ja kaikki meni silti hyvin, joillakin testi nöytti plussa vasta viikolla 7 jne.
 
Mulla oli vähän, jännä aamu. Tähän päivään mennessä olin tehnyt vain sen yhden testin pariviikkoa sitten joka oli plussa. Paketissa oli kuitenkin toinenkin testi ja päätin tehdä sen huvikseni pois ja kappas testi näytti ihan puhdasta negaa:Face Without Mouth: olin vähän shokissa ja googlettelin mistä voi johtua, mietin varhaista keskenmenoa jne. Katoin sitten testiä vielä tarkasti ja vihdoin tajusin ettei kontrolliviivaa näy, eli testi ei ollut toiminut… ei oo aiemmin käynyt näin, mutta olipa kuumotus.
Töiden jälkeen ostin uuden testin ja tein sen. Testiviiva on vahvistunut hienosti:Two Hearts:
Hui mitä sydämentykyttelyjä varmaan tehnyt viallinen testi! Apua :Face Without Mouth: onneksi vahvistuu :Face Throwing A Kiss:
 
Dpo arviolta 18, koska raskauden todennäköisyys meillä oli lääkärin mukaan olematon. Vielä olisi pari digiä jemmassa, mutta kokemukseni mukaan niihin viikkoihin ei kannata sokeasti luottaa.

upload_2022-2-10_21-26-45.jpeg
 
Mulla oli vähän, jännä aamu. Tähän päivään mennessä olin tehnyt vain sen yhden testin pariviikkoa sitten joka oli plussa. Paketissa oli kuitenkin toinenkin testi ja päätin tehdä sen huvikseni pois ja kappas testi näytti ihan puhdasta negaa:Face Without Mouth: olin vähän shokissa ja googlettelin mistä voi johtua, mietin varhaista keskenmenoa jne. Katoin sitten testiä vielä tarkasti ja vihdoin tajusin ettei kontrolliviivaa näy, eli testi ei ollut toiminut… ei oo aiemmin käynyt näin, mutta olipa kuumotus.
Töiden jälkeen ostin uuden testin ja tein sen. Testiviiva on vahvistunut hienosti:Two Hearts:
No huhhu! Onneksi tajusit sen kontrolliviivan puuttumisen ja hait uuden testin:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: loppu hyvin kaikki hyvin:Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Mulla ei enää testejä ole,mutta ovistikkuja jäi jonkinmoinen määrä..Tuli niitä hamstrattua..
 
Jospa uskallan tänne liittyä kun menkkoja ei kuulu ja oireita on, vaikka viivat ovat liian vaaleat minusta. Dpo 12 tein digin joka näytti tuon 1-2viikkoa ja sitten tuo pc ja sofi on tehdyn dpo14. Edelleen on viivat samaa laatua kuin tuolloin dpo14, nyt on dpo 16. vähän pelottaa että meneekö tämäkin kesken. Heinäkuisissa kerkesin olla vajaa kaksi viikkoa kun tuli keskenmeno sillon myös viivat pysyivät aika haaleina.
 

Liitteet

  • IMG_20220210_061004.jpg
    IMG_20220210_061004.jpg
    3.7 MB · Katsottu: 50
  • IMG_20220208_122332.jpg
    IMG_20220208_122332.jpg
    4.2 MB · Katsottu: 50
Tänään oli pakko tehdä vielä yks digi.. Halusin nähdä onko viikot noussut siinä, ja olihan ne 11 päivää sitten näytti 1-2 viikkoa ja tänään 3+ :red-heart:
 

Liitteet

  • IMG20220212131639.jpg
    IMG20220212131639.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 16
Tänään oli pakko tehdä vielä yks digi.. Halusin nähdä onko viikot noussut siinä, ja olihan ne 11 päivää sitten näytti 1-2 viikkoa ja tänään 3+ :red-heart:

mä tein tänään kans digin. Viikko sit la oli eka digi 2-3, tänään näytti tältä..
 

Liitteet

  • 19EA55F0-E7FB-453C-8A99-60A18C792F46.jpeg
    19EA55F0-E7FB-453C-8A99-60A18C792F46.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 14
Rfsu puikko tehty keskiviikkona dpo 13, clearblue dpo 14 ja rfsu tikku tänä aamuna dpo 16. Huolestuttaa tuo tämän aamun testi, kun on haaleampi mutta nuo ei taida olla herkkiä niinkuin muut mitä olen tehnyt. Lisäksi mulla on ollut mahakipuja ja vihlontoja jonkun verran, mutta ei onneksi vuotoa :folded: Viime kuussa kemiallinen muuttui yhdessä yössä plussasta negatiiviseksi.
 

Liitteet

  • IMG_20220209_061243.jpg
    IMG_20220209_061243.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 47
  • IMG_20220210_064744.jpg
    IMG_20220210_064744.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 47
  • IMG_20220212_171930.jpg
    IMG_20220212_171930.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 47
Rfsu puikko tehty keskiviikkona dpo 13, clearblue dpo 14 ja rfsu tikku tänä aamuna dpo 16. Huolestuttaa tuo tämän aamun testi, kun on haaleampi mutta nuo ei taida olla herkkiä niinkuin muut mitä olen tehnyt. Lisäksi mulla on ollut mahakipuja ja vihlontoja jonkun verran, mutta ei onneksi vuotoa :folded: Viime kuussa kemiallinen muuttui yhdessä yössä plussasta negatiiviseksi.
Nuo testit on kaikki niin plussia kuin vain voi olla :smiling face with heart-eyes: mähän en koskaan ole saanut liuskatesteihin noinkaan selkeetä plussaa. Viikkoon en tosin ole enää testaillut, toisaalta tekisi mieli testata että saako leffaviivat liuskoihin, mutta ei viitsi enää tuhlata kun ens torstaina on varhaisultra.
 
Nuo testit on kaikki niin plussia kuin vain voi olla :smiling face with heart-eyes: mähän en koskaan ole saanut liuskatesteihin noinkaan selkeetä plussaa. Viikkoon en tosin ole enää testaillut, toisaalta tekisi mieli testata että saako leffaviivat liuskoihin, mutta ei viitsi enää tuhlata kun ens torstaina on varhaisultra.

Kiitos helpotti kovin :red-heart: Mietin itsekin tuota, että voi olla eroja testeissä myös. En taida itsekään enää testejä tehdä, vaan yritän huolestua vasta siinä vaiheessa jos jotain vuotoa ilmaantuu :folded:
 
Rfsu puikko tehty keskiviikkona dpo 13, clearblue dpo 14 ja rfsu tikku tänä aamuna dpo 16. Huolestuttaa tuo tämän aamun testi, kun on haaleampi mutta nuo ei taida olla herkkiä niinkuin muut mitä olen tehnyt. Lisäksi mulla on ollut mahakipuja ja vihlontoja jonkun verran, mutta ei onneksi vuotoa :folded: Viime kuussa kemiallinen muuttui yhdessä yössä plussasta negatiiviseksi.

mulla on rfsu n testeistä huonoja kokemuksia. Tai että näyttävät tosi haileaa vaikka muut testit näyttäis paljon selkeämpää viivaa. Mutta plussiahan nuo kaikki on, onnea ja tervetuloa joukkoon
 
Mäkin muistelen ettei esikoisessa ollut ikinä kovin vahvoja raskaustestiviivoja tein varmaan jotain perus apteekki testejä vaan. Nyt jäi kyllä ClearBluesta huono viba kun tein sen toimimattoman testi (tai ite onnistuin sen sössimään ). Ikinä ennen en oo mokannut r-testiä muilla merkeillä:tears: mulla on vielä ylsi apteekin testi jäljellä, mutta en kyllä tiedä teenkö sitä. Ehkä pitää tehdä pois ettei tarvii säilytellä.
 
Mäkin muistelen ettei esikoisessa ollut ikinä kovin vahvoja raskaustestiviivoja tein varmaan jotain perus apteekki testejä vaan. Nyt jäi kyllä ClearBluesta huono viba kun tein sen toimimattoman testi (tai ite onnistuin sen sössimään ). Ikinä ennen en oo mokannut r-testiä muilla merkeillä:tears: mulla on vielä ylsi apteekin testi jäljellä, mutta en kyllä tiedä teenkö sitä. Ehkä pitää tehdä pois ettei tarvii säilytellä.
Mä säilytin esikosta yhden digiviikkotestin jolla tää raskaus sitten ilmeni :Smirking Face::Smiling Face With Sunglasses:
 
Tulen tänne varovaisesti mukaan, tänään 4+2. Ekan kerran testasin viime torstaina kp 28/30 ja plussa tuli. Toissapäivänä uskalsin digillä testata. Tässä myös äsken tehty pc:n liuska. :Smiling Face With Open Mouth
 

Liitteet

  • IMG_20220212_103757.jpg
    IMG_20220212_103757.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 39
  • IMG_20220214_200801.jpg
    IMG_20220214_200801.jpg
    690 KB · Katsottu: 39
Muokattu viimeksi:
Tässä kuvat mun testeistä. Ei oikein vakuuta kun nämä vahvemmat on tehty viikko sitten.. Ja haaleampi tänään.. Eilenkin tein yhden ja oli kans tommonen haaleampi.. :/ Nythän mun on pakko jatkaa testailua että tiedän katoaako toi viiva kokonaan :/ Nää on niitä perus testejä, ei herkkiä.
 

Liitteet

  • IMG_20220215_090407.jpg
    IMG_20220215_090407.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 31
Takaisin
Top