Lokakuisten plussatestien kuvia

Mä en saanut lähetettä kunnalliselta hcg-mittaukseen, vaikka on veristä vuotoakin :/ Eivät siis suostuneet lapsettomuuspolilta eikä naistenklinikan päivystyksestä. Käskivät vaan odotella varhaisultraa.
Erikoista :/ Mun ei tarvinut äitiysneuvolaan soittaessa sanoa muuta kuin huoleni siitä että viivat on viime viikkoa haaleammat ja kyselin onko mahdollista saada verikoetta sen takia..

Äsken peruin sen yksityisen varhaisraskauden ultrankin kun tää asia on nyt julkisella puolella selvitettävänä..
 
Erikoista :/ Mun ei tarvinut äitiysneuvolaan soittaessa sanoa muuta kuin huoleni siitä että viivat on viime viikkoa haaleammat ja kyselin onko mahdollista saada verikoetta sen takia..
Okei, mielenkiintoista! Tosi hyvä siis että sä pääsit, mutta ihmettelen miksi käytännöt vaihtelee näin paljon. Mulle sanottiin ettei kannata testata eikä viivoja pidä tuijotella, kun sanoin, ettei meinaa vahvistua. Ja tosiaan vaikka vuotoa on, niin käskettiin odottamaan ja ottamaan panadolia tarvittaessa. Ei hcg-mittausta, vaikka useasti pyysin, ei kuulemma vaan onnistu.
 
Okei, mielenkiintoista! Tosi hyvä siis että sä pääsit, mutta ihmettelen miksi käytännöt vaihtelee näin paljon. Mulle sanottiin ettei kannata testata eikä viivoja pidä tuijotella, kun sanoin, ettei meinaa vahvistua. Ja tosiaan vaikka vuotoa on, niin käskettiin odottamaan ja ottamaan panadolia tarvittaessa. Ei hcg-mittausta, vaikka useasti pyysin, ei kuulemma vaan onnistu.

Varmaan julkinen puoli kuormituksen alla, mutta ehkä kannattaisi kokeilla vielä neuvolan kautta? Mun käsityksen mukaan kun tuon hcg:n saa melko helpostikin!
 
Varmaan julkinen puoli kuormituksen alla, mutta ehkä kannattaisi kokeilla vielä neuvolan kautta? Mun käsityksen mukaan kun tuon hcg:n saa melko helpostikin!
Okei, pitääkin huomenna kokeilla, kun siellä on taas asiakaspalvelu auki!
 
Huh, neuvolasta ohjattiin soittamaan terveysasemalle, ja terveysasemalta sain lähetteen hcg-mittaukseen! Käyn tänään heti, ja seuraava mittaus maanantaina.

Kiitos teille vielä miljoonasti! :Heartred En itse jotenkin osannut ajatella, että tk:sta olisi mitään mahdollisuuksia saada lähete, jos naikkarin päivystyksestä tai Tilkasta eivät suostu.

Vuoto taas vaihteeksi vähentynyt rusehtavaksi, mutta alaselkäkivut on aika kamalia.

Edit / Tulos: hcg 184,4. Ihan liian matala viikoille 5+6 joten keskeytynyt on.
 
Muokattu viimeksi:
Huh, neuvolasta ohjattiin soittamaan terveysasemalle, ja terveysasemalta sain lähetteen hcg-mittaukseen! Käyn tänään heti, ja seuraava mittaus maanantaina.

Kiitos teille vielä miljoonasti! :Heartred En itse jotenkin osannut ajatella, että tk:sta olisi mitään mahdollisuuksia saada lähete, jos naikkarin päivystyksestä tai Tilkasta eivät suostu.

Vuoto taas vaihteeksi vähentynyt rusehtavaksi, mutta alaselkäkivut on aika kamalia.

Edit / Tulos: hcg 184,4. Ihan liian matala viikoille 5+6 joten keskeytynyt on.
Eikä, niin epäreilua :loudlycrying::Broken Heart:
 
Eikä, niin epäreilua :loudlycrying::Broken Heart:
Siltä tää tuntuukin :sad-face: Kävin päivystyksessä kovenevien kipujen takia, ja kohtu oli tyhjä. Eli se vähä mitä siellä oli, on tullut näiden niukkojen vuotojen mukana pois. Ei näkynyt kohdun ulkopuolellakaan mitään erikoista. Uusinta-hcg sittenkin lauantaina josko olisi laskusuunnassa jo.
 
Siltä tää tuntuukin :sad-face: Kävin päivystyksessä kovenevien kipujen takia, ja kohtu oli tyhjä. Eli se vähä mitä siellä oli, on tullut näiden niukkojen vuotojen mukana pois. Ei näkynyt kohdun ulkopuolellakaan mitään erikoista. Uusinta-hcg sittenkin lauantaina josko olisi laskusuunnassa jo.
Olen niin pahoillani... :red-heart:
 
Vuoden yrittämisen jälkeen hain tarkistukseen yksytyiselle gynelle joka määräsi aluksi terolutit, jotta kierto saatiin "normaaliksi". Minulla saattoi olla jopa 2kk kierto välillä, ja menkat tulikin miten sattuu. Tämän lisäksi en ilmeisesti ole ovuloinut, joten sain lisäksi letrozolit avittamaan siinä. Ja nehän toimi, jo ensimmäisellä kierrolla!! tikuttelin ensimmäisen kerran viime la (4pv ennen menkkojen alkua) jolloin ilmestyi haalea haamu viiva. Tänään tein viimeksi raskaustestin jossa heloitti 2 vahvaa viivaa. En voisi olla onnellisempi ensimmäisestä raskaudesta ☺️tänään siis rv 4+4
 

Liitteet

  • IMG_20220218_175810.jpg
    IMG_20220218_175810.jpg
    4.1 MB · Katsottu: 47
Hyvin varoen tänne tuun laittamaan ainakin testikuvaa :smiling face with heart-eyes: Torstaina vielä täysin nega liuska, nyt kp 31 selkeä plussa. Menkat myöhässä nyt päivän.
 

Liitteet

  • B921ECE4-5D15-4818-AFD6-3779020579D1.jpeg
    B921ECE4-5D15-4818-AFD6-3779020579D1.jpeg
    2.3 MB · Katsottu: 31
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top