Listaa jouluodottajista

Heippa!

Elikkäs LA on: 5.12.2010,
Nimimerkkini on: Daniela,
Ikäni on: 29,
Masuasukki on kolmas lapseni, [:)]
Kätilöopistolla menen synnyttämään

Uusi odottaja lisää.
Mä nyt sitten varaan tuon jouluaaton [:)]

Ikää reilu 30, 4. lapsi tuloillaan, LA 24.12.2010 ja KOS synnärinä.

No nyt uskallan minäkin ilmoittautua joukkoon.. LA 28.12. ensimmäinen on tulossa, ikää 30 vuotta ja synnäri on TYKS. Tänään oli ensimmäinen ultra ja kaikki oli mainiosti! <3

Laskettu aika olis 13.12. Ikää alkaa olla 27 ja kauan odotettua esikoista odotetaan jo malttamattomana =D Niin ja synnäri on SEKS.

Laskettu aika muuttui. Uusi laskettu aika on 13.12.2010. Samalla voisi korjata tuon synnytyssairaalan, kun tuonne on näköjään lipsahtanut mitä sattuu. :) Synnytyssairaala on siis PHKS.

Kai se on täältäkin vihdoin ilmottauduttava!

Eli: Ikä 26, ensimmäinen tulossa, LA 25.12. ja synnärinä Espoon Jorvi.

Pääskynen, päivittelisitkö mulle synnytyssairaalaksi TAYS. Tein nyt päätöksen jota toivottavasti en joudu katumaan. Olisin halunnut johonkin ihan muualle mutta pakko se nyt on vaan tyytyä tuohon Taysiin. 

Tääläkin uusi jouluaaton pakettia odottava eli LA 24.12 :) oon 22v, ensimmäinen tulossa ja Naistenklinikkaa oon miettinyt.

ALKUPERÄINEN: Fearsome

^ ei tartte, mä varaan ton 04.12. [;)][:D]

Pääskynen
eli meidät voi laittaa tuonne.

LA 04.12. ikä 33 v. esikoinen tulossa ja Naistenklinikalla ois tarkoitus pieni maailmaan saattaa.

Heippa kaikki! Taidan liittyä seuraanne joulukuun odottajien listoille. Esikoistani odottelen, 36 v on ikää jo, mutta onneksi eilisen ultran perusteella kaikki on kunnossa ja pikkuinen sieltä ruudulta jo vilkutti vanhemmilleen ja näytti kovasti yrittävän puskea jo ulos vanhempiaan tapaamaan... [;)] Laskettu aika on 28.12. ja synnytyssairaalana on Kättäri.

28.12. pitäisi ensimmäinen putkahtaa maailmaan TAYS:ssa. Ikää 24. Eka ultra takana, ja kaikki näytti hyvältä :) Vähä kyllä jännittää..

heissan...tämän tytön laskettuaika varmentuo tänään ja se siirtyy aiemmaksi parippäivää eli 27.12.

Taidanpa itekki nyt uskaltaa ilmoittautua :D
Elikkäs olen 18, ensimmäistäni odottelen, laskettuaika olis 13.12 ja KYSille synnyttämään.

Takaisin