Listaa jouluodottajista

Joo ei se mullakaan käyny ihan niin näppärästi.Jostain syystä ei postannu sitä samalla tavalla kun tähän olin sen muokannu. :) Mutta hieno se nyt on! :)
 
Tääkin ilmottautuu vielä mukaan, LA 26.12. ja toivottavasti pääsis Naistenklinikalle synnyttämään..Ikää on 22vuotta ja esikoinen kyseessä.
 
Multa vois vaihtaa tuon iän tuolta, jos jaksaa. Täytin siis 23v. Noissa tiedoissa on kyllä mun syntymävuosi, joten ei se niin kamalaa taida olla, vaikkei ikä ihan ajan tasalla olekaan, kunhan syntymävuosi on oikea. :)
 
Nyt minäkin uskaltaudun ilmoittautua :).
Ensimmäinen tulossa, ikää minulla on 22v. (lokakuussa täytän 23), Savonlinna

Lilypie Pregnancy tickers
 
Tickeri pitää olla se url-alkuinen koodi...

Ilmottaudun siis myös; esikoista odotellaan syntyväksi 16.12. TAYS/Vammala, ikää 24v
 
Moikkamoi!
 
Voisin liittyä myös kivanoloiseen joukkoonne [:)]
Eli esikoista odottelen, laskettuaika 17.12, ikää minulla tällä hetkellä 25v. (tai jos vaavin syntymä kovin l.a:sta venyy, voi olla että mamma ehtii täyttää jo 26v. [;)]). Tampereelle tehdään paluumuuttoa joten synnäriksi voi laittaa mulle TAYS:in.
 
Moii kaikille :) ilmottaudun mukaan nyt kun alan täällä käymään säännöllisesti, johtuen siitä että vasta nyt raskaus tuntuu ihan "lopullisesti" todelliselta kun liikkeet tuntui tänään ekaa kertaa :) <3

LA on 15.12 ja rv nyt 17+4. Olen 20v espoolainen, tämä on ensimmäinen raskaus ja synnytyssairaala ois Jorvi (jossa synnyin itsekin:))
 
heippa, huomasin juuri että LA on minulla väärä listassa..en ole vähään aikaan täällä käynyt:(

Uusi olisi 25.12. synnärinä edelleen hyvinkää ja ikää 26 ja esikoinen

Onpas meitä jo mukavan paljon täällä, mä yritin tota kopsausta mutta en osannu niin jos joku jaksaa/ viitsii/ haluaa muuttaa listaan? :)
 
Moikkelis!

Täällä sitä paahdutaan kuumuudessa ja juu, odotellaan taas vauvaa [:)] Edellinen täytti just puol vuotta!
Laskettu aika siis joulukuun 28. Neljäs lapsi. Oon 32 ja Lohjalle sitten joskus synnyttämään...

Jos Nummelan lähistöllä on päiväkahviseuraa tarjolla ni ottakaa ihmeessä yhteyttä! on muuttanu Turun seudulta, enkä juuri tunne täältä muita kuin tuon ukkopahasen [;)]

Aurinkoista kesää kaikille isomahoille [:D]
 
Huvikseni tuossa laskeskelin ensimmäisiään odottavien joulumammojen keski-iän. Sen mukaan ketkä olivat tällä hetkellä listassa mukana. Sain 24,8 vuotta, jos ny oikein meni.. Suht nuoria synnyttäjiä siis ollaan.. [:)] Kun paljon puhutaan että Suomessa ensisynnyttäjien keski-ikä ois yli 30.
 
^oho, minäkin olen jo sitten yli keski-iän... 28-vuotias olen, tieto muuten taitaakin puuttua listasta - saa lisätä jos viitsii/haluaa/jaksaa...
 
Heti kun saan excelin taas toimimaan ni laitan meidät kaikki sinne ni saa vähän kaikenlaisia kivoja tilastoja tehtyä [:)] Saiskohan sen tännekin jotenkin kätevästi liitettyä, jotta pysyis siistimpänä.

Mutta tosiaan, meitä on aikamoinen määrä. Onnea kaikille uusillekin palstailijoille!
 
Listaan lisättävää:

20-vuotias, ensimmäinen pallero tulossa :) LA: 25.12. Synnytykseen pitäs eksyä tuonne Hyvinkään sairaalaan, Hyvinkäältä kun olen.

Hyvinkäälle taisi olla Mantakin sijoittumassa, samana päivänä la kun mullakin! :) Jospa törmättäis ovilla! ;)
 
Heippa, täällä olisi vielä yks joulukuinen.. Elikkä LA on 30.12 ja esikoinenhan tämä olisi. Ikää minulle on kertynyt 21vuotta ja synnäri on OYS.
 
Takaisin
Top