Listaa jouluodottajista

Susu, ihanaa, että joukkoon liittyy toinenkin, jolla jo useampi raskaus takana...

Minun laskettu aikani muuttui ultrassa ja on 19.12, sen voi päivittää, jos jaksaa. Vaikka eipä tuolla niin väliä ole, kun melko varmasti kuitenkin muutaman viikon aiemmin syntyy...

Surkee tekstinkäsittely tässä, raivostuttaa kun aina heittää noi välit miten sattuu, mutta ihan sama :)

Pahoittelut kaikille pienokaisen menettäneille :( Voimia ja tsemppiä tulevaan!

Onnittelut joukkoon liittyneille! Toivottavasti ei enempää tippuisi pois matkasta.

Täällä yksi lisää:) Eilen vaihtui nt-ultrassa la 2.12,ensimmäinen lapsi ja minulla ikää 19 ja k-s k-sairaalassa pitäs sit synnyttää

Juu, mun LAn voi vaihtaa, jos tahtoo, se varmistui nyt ultrassa 8.12.2010. Eli siis yhdellä päivällä muuttui. 

Mulla muuttui np-ultrassa myös la yhdellä päivällä, eli nyt siis LA 8.12. :)

Jospa sitä itsekkin jo uskoltaa julkistaa 3. lapsen odotus, eli LA 13.12.

Pahaa pahoinvointia, turvotusta, väsymystä ja suolasen nälkää :)

Tervehdys! Päätin ilmoittautua minäkin listoille, ikää 34 v. ja ensimmäinen lapsi matkalla maailmaan. Laskettu aika 12.12 ja paikkana TAYS.

Jännityksellä odottelen ensiviikon ultraa [:)]

Lisäisin itseni listalle, La 28.12. 14.6 eka ultra ja sitä jännityksellä odotellaan, että siellä nähdään onko siellä masussa oikeasti joku;)... ekaa odotellaan ja ikää 29v.

ei taida kukaan tähdätä tuohon jouluun 24.12?? [:D] tyhjää näyttäisi vielä..saa nähdä itsellä muuttuuko ultrassa, LA olisi 25.12.. toivon kovasti että vauva ootattaa seuraavan vuoden puolelle! mulla raskausoireet kertakaikkisesti hävinneet..väsymystä hieman mutta sekin vähentynyt..ja oon kyllä ei-raskaana ollessanikin yleensä aina väsynyt! että ei taida olla muutosta suuntaan eikä toiseen [:)] ei yökötyksiä, ei huippausta enää..ihanaaa [;)] mites muilla, onko helpottanut yhtään? onko ketään odottajia muuten oulusta?

Minut voi poistaa listalta :( Viime viikon tiistaina ilmeisesti meni kesken, vasta tänään katsoivat polilla että tyhjä on kohtu. 

Onpa ikäviä uutisia Frozenialta. Otan osaa.

Minut voisi lisätä odottajiin. Laskettu aika on 20.12, kolmas lapsi tulossa ja synnytyssairaala OYS. Äidillä ikää 30.

elikkä mulla olis laskettu aika 5.12.2010 ja olen 20 vuotias esikoita oottelen.[:)]
synnytys sairaalana olis lohjan sairaala.

Täältäkin päin suomea ilmottautus toista lasta odottava. LA 1.12 ikää on 20w ja synnytys ois E-KKS. Mukavaa odotusta ja kesää kaikille :)

Kovasti voimia pikkuisen menettäneille!!!

Mä nyt varmaan teen enkat la muuttumisessa [:D] Kierto olikin ollut luulemaani paaaljon lyhempi ja 22.12 vaihtuis nyt 11.12. Kierto kun vaihteli viimeisen vuoden sisällä 28-45 niin kristallipallo ois ollut tähtäilyssä mahdottoman hyvä apuväline [;)] Mut ehkäpä nähdään MaMaan kanssa Jorvissa/Naikkarilla [:D]

Mulla muuttui myös LA ekassa ultrassa. Eli nyt se ois 25.12. Meijän vauva olikin luultua pienempi joten pitää mennä uudestaan ultraan ens viikon tiistaina jotta saadaan kaikki mitat otettua. Mutta onneks kaikki näytti kuitenki ihan hyvältä. Ultra täti kyseli ettei kai olla pahoillaan kun täytyy uudestaan tulla. Ei se mua ainakaan haittaa kivahan se on mennä kattoon meijän vauvaa uudestaan. Saadaan viel lisää kuviakin[:D]

Pahoitteluni vauvansa menettäneille[&o]

Tervehdys taas kaikille!

Mulla LA vaihtunut nyt muutamaan kertaan, mutta vihdoin se laitettiin mustekynällä äitiyskorttiin. Eli 18.12 sanottiin olevan LA. Luultavasti menee ylitse, jos oman äidin odottamisiin vertailee. :) Ei kyllä jaksais millään odottaa..

Oikein ihanaa odotusta kaikille!!!!!!
Nauttikaa olosta ja auringosta!

Liittyy joukkoon. Toinen lapsi tulossa, laskettu aika 17.12 ja synnytyssairaala EKKS. Nii ja ikää 26 vee.

Heippa!

Tänne voi varmaan ilmoittautua :)
4. lapsi tulossa, laskettu 22.12, sairaala TYKS ja ikää 29v :)

Heippa! täällä yks joulu odottaja lisää LA ois 1.12, toinen ois tulossa ja ikää 19v, Synnytys paikkana päijät-hämeen keskussairaala [:)]

Suunnattoman isot pahoittelut taas vauvansa menettäneille [:(] Voimia kaikille perheille ja onnea uuteen yritykseen.

Tervetuloa uusille! Vielä olisi tyhjiä päiviä tarjolla, pitäisköhän siirtää toi oma laskettu nyt tohon 4.12, mikä oli edellisen ultraajan arvio, saatais sinnekin joku [:D] Mun mielestä on hirveen jännää sitten katsoa, miten loppujen lopuksi käy, kuka osuu laskettuun päivään, kuka menee yli ja kuka malttamattomana pinkoilee ulos jo etukäteen [:)]

Takaisin