Listaa jouluodottajista

Paljon oli tullut lisää odottajia sillä aikaa, kun itse olen maannut surkeana sohvan pohjalla :) Onnea kaikille ja toivottavasti meni nyt tiedot oikein. Roosalle suuret pahoittelut ja onnea seuraavaan yritykseen sitten aikanaan.

Tässä taas yksi uusi odottaja, joka uskaltaa liittyä nyt rinkiin. Laskettu aika on 13.12, ja synnytyssairaala ehkä kätilöopisto. Ensimmäistä lasta odotetaan, ja ikää on 32 v.

Laskettu aika 3.12. (omien laskelmien mukaan kyllä jo vähän aiemmin). Ikää on 32 vuotta, esikoinen tulossa, jota sitten TAYS:aan mennään pakertamaan.

Tuntuu useempi menevän tonne TAYS:iin. Mäki luultavasti meen sinne[:D]
Missähän vaiheessa sitä tulee oikeen tajuumaan olevansa raskaana. Mulla ei oikeen oo mitään suurempii oireita. Mut kyllä täällä ollaan niin innoissaan esikoista ootellessa. Ens viikon tiistaina ois sit se eka neuvola[:D]

Moi taas. Nyt rv 7+1 menossa, vaikka hetken jo luulin homman tyssänneen. Aloin vuotaa verta ja vaikka olin lukenut, ettei se välttämättä tarkoita keskenmenoa, pelästyin silti kauheasti. Sain kahden päivän päähän aamuksi ajan ultraan, jossa asia voitaisiin varmistaa. Siihen mennessä vuoto oli jo lakannut. Kipuja ei myöskään ollut ollut missään vaiheessa, joten olin toiveikas. Ja onneksi siellä näyttikin olevan asiat mallillaan ja sikiö oikeassa paikassa ja pienen pieni sydänkin jo pamppaili. Lääkäri kuitenkin muistutti, ettei vaara ole ohi, vaikka nyt näyttikin hyvältä. Riski aina olemassa viikolle 16 asti...Kuitenkin olen lukenut, että jos varhaisultrassa todetaan sikiön olevan kiinnittynyt oikeaan paikkaan, niin keskenmenon riski olisi jo todella paljon pienempi. No, oli miten oli, nyt uskallan varata ajan ekaan ultraan.

Tähän asti olen ollut todella epäuskoinen koko raskaudesta, koska oireet ovat olleet niin erilaiset, kuin ekasta. Nyt ei kahvi tai hajut töki eikä ollenkaan samanlaista pahoinvointia. Tosin nyt alkoi aivan uskomaton väsymys, jota ei taas ollut ekan kanssa.  Mutta yksi sama oire on taas täällä: PALELTAA ihan hirveästi. Yhdelläkään kavereistani ei ole tällaista oiretta ollut, mutta siskolla on ollut kaikista kolmesta raskaudesta...ihan outo oire. Siihen kai sitten liittynee tämä lämpöily, siis pieni, mutta vetämättömäksi olon tekevä +37 lämpö.

Nii, ja tosiaan luultavasti Kättärille mennään, kuten ekassakin. Ekassa olin jo menossa Haikaranpesään, mutta suunnitelmat muuttuivat, kun tyttö päätti jumiutua poikkitilaan, ja jouduinkin sektioon. Nyt en enää ehkä haluakaan Haikaranpesään, siitä on jäänyt kuva, että on kiva paikka, jos kaikki menee oppikirjan mukaan, mutta jos ei niin...jos ei esim. imetys lähtisi käyntiin, siellä varmasti jäisi äidille tosi syyllinen ja epäonnistunut olo.

Täällä kanssa uusi joulumamma 18.12 olis laskettu (jos oikein laskenut) nyt rv 7+1 nyt...jännittää kauhiasti...olen 23, mutta kun ötökkä syntyy olen 24...esikoista odotelles...kai se mun synnäri olis PHKS...

noppa: mä mietin samaa että koska sitä tuntee olevansa raskaana kun ei ole oireita...eka neuvola 10.5

Lisää joulukuun odottelijoita [:)] Oon 26 ja ensimmäinen on tulossa. Laskettuaika on 5.12 ja synnäri on vielä Kätilöopisto, mut muuttuupi täs piakkoin. 

Ensimmäinen lapsi olis tulossa 13.12., synnärinä L-PKS. Ikkää minulla on 22, kesäkuussa 23 v :)

Yksi lisää [:D] Laskettu aika viimeisten kuukautisten mukaan ois 22.12 ja ensimmäistä odotamme. Luultavasti Espoolaisina mennään sitten Jorviin

Moro!
Minä joudun tällä kertaa jättäytymyyn jouluodottajista pois sillä meille tuli keskenmeno [:(]. Käytiin viime viikolla ultrassa (omalla rahalla taas) kun multa oli ruvennut tulemaan pikkuisen rusehatavaa vuotoa ja siellä sitten huomattiin että pikkuinen oli lopettanut kasvamisen jo useita viikkoja sitten. Viikonloppuna on tullut itsestään hyytymiä ulos ja törkeän kovat supistus tms kivut. Ens viikolla sairaalaan tsekkaamaan onko kaikki tullut itsestään ulos vai tarvitaanko toimenpiteitä. Näin tällä kertaa.. Uutta yritystä jatketaan heti kun mahdollista. Onnea teille jouluodottojille!! Toivottavasti muilla jatkuu raskaus ihanasti loppuun saakka

Hei zaizai76! Ikävä kuulla keskenmenostasi. Itsellä oli keskenmeno tammikuun lopuilla ( la 28.8.10)ja odoteltiin kahdet kuukautiset ja taas ollaan raskaana ja nyt laskettuaika on 28.12. Toipumisaika on yksilöllistä, mutta pikku hiljaa niin kuitenkin käy. Voimia ja jaksamista.

minultakin pahoitteluni Roosalle ja zaizai76:lle! voimia ja jaksamista toivottelen kovasti! itselläkin tässä tietenkin jännittää kuinka käy, minulla ei kovinkaan oireita..rinnat ovat edelleen kipeät mutta ei ainakaan kovin näkyvää pahoinvointia ole ilmaantunut..ajattelin varailla huomenna varhaisultraan aikaa, jos sitten saisi ainakin hetken mielenrauhan [:)]

laskettu aikani muuttuu...neuvolantäti ei osannut sanoa että mikä se on vielä...2 viikon päästä sen näkee ultrassa lääkärin luona...tänään se kyllä näytti 6+5 eli laskettu olis 29.12. Joten sen pidän nyt mielessä =)

Heippa,

Saako liittyä mukaan?
täällä olisi yksi joulukuun odottaja lisää :)
La 29.12. varhaisultran mukaan ja esikoinen tulossa, ikää 26 ja synnäri todennäkösesti hyvinkää.

Varhaisultrassa pieni syke näkyi jo nyt vaikka viikkoja vasta 6+4[:D]

tervetuloa manta1, tottakai saa liittyä mukaan ja toivottavaa se onkin...

meillä sama laskettu näillä näkyminen...mä saan tietää 2 viikon päästä tarkan päivän...kävin kanssa tänään varhaisultrassa (vuodon takia) ja siellä mäki näin pienen ötön jonka syke näkyi jo...aika hassua =) nin ja myös esikoinen...

Kivaa Bluerose [:)]

Mukavaa että sattuisi sama LA meillä!
Monilla saattaa tosiaan vuotoa olla vaikka kaikki olisi hyvin ja eiköhän sinullakin ole kaikki hyvin kun pikkuinen siellä näkyi ja kuului[:)]
tää palsta on ihan uutta mulle..yirtän vasta oppia käyttämään kun oon tuolla vauva.fi kirjotellu mutta siellä on aika hiljasta niin tää vaikutti muutenkin kivemmalta palstalta ja kivaa kun on heti juttukavereita [:)] 

Onko sulla Bluerose neuvola 2 vkon päästä?
Mä sain vast 10. viikolle et aika pitkään joutuu odottelee[:o]

Takaisin