Moi taas. Nyt rv 7+1 menossa, vaikka hetken jo luulin homman tyssänneen. Aloin vuotaa verta ja vaikka olin lukenut, ettei se välttämättä tarkoita keskenmenoa, pelästyin silti kauheasti. Sain kahden päivän päähän aamuksi ajan ultraan, jossa asia voitaisiin varmistaa. Siihen mennessä vuoto oli jo lakannut. Kipuja ei myöskään ollut ollut missään vaiheessa, joten olin toiveikas. Ja onneksi siellä näyttikin olevan asiat mallillaan ja sikiö oikeassa paikassa ja pienen pieni sydänkin jo pamppaili. Lääkäri kuitenkin muistutti, ettei vaara ole ohi, vaikka nyt näyttikin hyvältä. Riski aina olemassa viikolle 16 asti...Kuitenkin olen lukenut, että jos varhaisultrassa todetaan sikiön olevan kiinnittynyt oikeaan paikkaan, niin keskenmenon riski olisi jo todella paljon pienempi. No, oli miten oli, nyt uskallan varata ajan ekaan ultraan.
Tähän asti olen ollut todella epäuskoinen koko raskaudesta, koska oireet ovat olleet niin erilaiset, kuin ekasta. Nyt ei kahvi tai hajut töki eikä ollenkaan samanlaista pahoinvointia. Tosin nyt alkoi aivan uskomaton väsymys, jota ei taas ollut ekan kanssa. Mutta yksi sama oire on taas täällä: PALELTAA ihan hirveästi. Yhdelläkään kavereistani ei ole tällaista oiretta ollut, mutta siskolla on ollut kaikista kolmesta raskaudesta...ihan outo oire. Siihen kai sitten liittynee tämä lämpöily, siis pieni, mutta vetämättömäksi olon tekevä +37 lämpö.