Listaa jouluodottajista

Kiitos Bluerose[:)]

Mukavaa kun saan liittyä mukaanne kirjoittelemaan..olen tuolla vauva.fi kirjotellu mutta siellä on aika hiljasta ja tää palsta näytti muutenkin mukavammalta!

Ihanaa Bluerose että sulla kaikki hyvin vuodosta huolimatta ja eiköhän kaikki mee hyvin kun pikkuinen siellä näkyi ja kuului[:D]
Meetkö 2 vkon päästä neuvolaan?
 Minkä ikänen oot?
Mulla on vast neuvola 10 viikolla että aika pitkään saa odottaa..nohh kai tän jaksaa [:)]

heissan...

siis mun eka neuvola oli eilen...mutta en tulevaa neuvolaani vielä tiedä...2 viikon päästä pääsen alkuraskauden ultraan...eilen oli vissiin varhaisultra...ja siitä alkuraskauden ultrasta sitten kahtotaan monellako viikolla se varmasti on ja milloin laskettu...heh...salaperäinen ötökkä mulla matkassa xD

kyllä se pian tulee se neuvolakäynti siullekin...itse en tiedä milloin seuraava neuvola, varmaan kanssa viikon 10 paikkeilla...

niin ja oon 23 täytän syksyllä 24 ja esikoista myös odottelen...

manta1, ehkäpä törmäämme hyvinkäällä... :) mulla la 24.12. laskurin mukaan, saas nähä muuttuuko ultrassa vielä. Ikää tulee kesällä 30 täyteen ja kolmatta odotellaan. Eka nla vasta parin viikon päästä, mut tuntuu et kaikki on taas niin uutta ja ihmeellistä, edellisestä raskaudesta ku on jo 10 vuotta (!) aikaa. Ainoo asia, mikä tässä vaiheessa jännittää, on ekan ultran saldo, viimeks kun sattu löytymään kaks sykettä ja tuplat tuli sillon :) Suvussa on taipumusta monikkosikiämiseen, joten ans kattoo kuin meitin käy!

Heips!
Mulla on esikoisen laskettuaika 12.12 ja oon 28v. Synnytys luultavasti tapahtuu täällä englannissa missä nyt asustellaan. [:)]

Bluerose: Ok, mä ajattelin kans varailla np-ultraa eli sitä 12 vkon ultraa tällä viikolla, oonkohan liian aikasessa?
Sain neuvolasta läpyskät missä lukikin että se pitäis varata itse kun sit ois jo 10 vko kun tosiaan pääsen neuvolaan niin en sen jälkeen enää viitti varaa että saan oikealla viikolla ajan, ovat kuulemma varattuja aikoja.

siirieeva: Kivaa, hyvinkäällä ehkä törmätään sitten :) ja mullakin ehkä saattaa muuttua tuo LA mutta toisaalta en usko..voihan se vaauveli tupsahtaa jouluksinkin jo mutta toisaalta toivosin alkuvuoden vaavelia
, tulee sit kun tulee [:)] ja toivotaan että menee loppuun asti!
Mulle on kaikki ihan uutta ihmeellistä kun esikoista ootan ja siulla jännät paikat tuon ekan ultran kanssa kun ei tiiä montako sykettä löytyy[:)] jännää! meilläkin on kummankin puolella kaksosia mutta ei ainakaan varhaisultrassa näkyny ku yksi mutta en tiedä kuuluuko siellä näkyäkään?!

Tervetuloa SannaH[:)]

manta1 en osaa sanoa, kun mun ei tarvinut itse varailla mitään aikoja, kun neuvolan täti hoitaa kaikki ja sanoo milloin olis hyvä :D mutta soittele vaan ja kysele aikaa =)

Heippa hei!!
Tänään oli eka neuvola. Oli kiva huomata, et vaikka kaikki muut tuntuu vähättelevän raskausviikkoja, jotka on alle 16 (itellä 9+3) niin neuvolassa puhuttiin ihan niin, että nyt se vauva tulee ja tästä alkaa mielenkiintoinen reissu.. :) Jos mietitte, ottako miehen mukaan, niin suosittelen. Kyllä tää raskaus ja muutos tulevaisuuteen tuli niin paljon todellisemmaksi, kun näki miehensä siinä vieressä kuuntelemassa korvat höröllään ja kyselemässä kysymyksiä.

Niin laskettuaika siirtyi päivällä eli 12.12 on uusi pvm. Ultra kahden viikon päästä, mutta jos heitto on alle viikon, ei päivää vaihdeta, joten neuvolatäti uskoi tuon pitävän. Oikein mukavaa odotusta teille kaikille!!!!!! :)

Laskettu aika 13.12, ikä 25 ja ensimmäinen kullannuppu tulossa :) Synnytyssairaalasta ei vielä mitään tietoa.

Laskettu aika on 12.12, ensimmäinen tulossa, ikää 17-vuotta ja synnytyssairaala JKS

Heippa kaikille!

Uskaltaudun jälleen joukkoon. Eli helmikuussa keskeytynyt keskenmeno, sitten tärppäsi ekojen menkkojen jälkeen. Eka neuvola takana ja tänään varhaisultrassa näkyi pikkuinen nyytti vkot 8+4 [:)]

La 23.12, ikä 31, ensimmäinen ja Satakunnan keskussairaala Pori.

Moi!
Uusi esikoisen odottaja ilmoittautuu ja ikää on 23-v :)
LA 20.12.2010 ja EKKS

Tän kuun loppuun huonot nettiyhteydet, mutta sen jälkeen yritän rueta aktiiviseksi :)

Viikkoja nyt 9+0 [:)]

Moikka,
eli laskettu aika (varmistui viime viikolla ultrassa) on 1.12., olen 30 vuotta ja esikoista odotetaan. Neuvolassa valittiin synnytyssairaalaksi Naistenklinikka, kun on tuttu sairaala entuudestaan. Mutta nyt olemme alkaneet miettimään sittenkin Kätilöopistoa, koska olemme molemmat itse syntyneet Kättärillä, joten ehkä sittenkin vielä vaihdamme synnytyssairaalaksi Kätilöopiston.

Heippa, välillä listalta putoaja.
Viime yönä tuli tehtyä ekskursio TAYS:n kun olen mökillä käymässä, eli valitettavasti minut voi poistaa listalta. Meni kuin oppikirjan mukaan ja itsestään.

Hyvää vointia ja onnea kaikille muille loppuraskauteen!

Toinen putoaja...
Tänään ultrassa tuloksena tuulimuna. Että se siitä jouluylläristä. Elämää tää on, ei voi mittään. Onnellista odotusta teille, hengessä kuitenkin ollaan mukana :)

Uskaltauduin minäkin sitten tänne vihdoin viimein. Laskettu aika olisi 7.12. ja paikkana Jorvi. Ensi viikolla vasta eka ultra ja jännittää tosi paljon, jos siellä ei näykään mitään yms. Niin ja esikoinen on tulossa.

Edit. Niin ikää on siis 30-vuotta.

laskettu aika 3.12.2010 ja synnytys sairaala HYKS kätilöopisto ja esikoinentulossa. Ikää mulla heinäkuussa 24

Hei!

Nyt uskaltaa liittyä tähän joukkoon, kun on käynyt lääkärissä todentamassa raskauden :). Olen 10. raskausviikolla, laskettu aika 21.12.2010. Olen itse 31-vuotias helsinkiläinen ja eka raskaus menossa. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Kea

minun LA muuttuukin päivällä taaksepäin, elikkä alunperin oli 26.12 mutta nyt vaihdankin tuohon 25. päivään koska siellä näyttäs olevan vielä tyhjää [:D]

voiko jo hihkaista onnesta kun ei ole pahoinvointi alkanut?? vai voikohan se vielä alkaa..pientä ällötystä vaan ilmassa ollu mut ei oksentamista, luojan kiitos :/ aamullista huippausta tosin on kyllä ollut aamusin, eikä sekään kyllä mukavaa ole..

Takaisin