Hei![/align]Täällä odotellaan kanssa jouluvauvaa :) Eli laskettu aika on 28.12. Toinen lapsi tuloillaan. Nimimerkkini on pinkkitimantti82 ja ikäni 28.v.. Uskoisin,että kättärillä synnytetään,mutta en ole siitä vielä ihan varma. Ensimmäinen syntyi naistenklinikalla.[/align]
Tosiaan muli on sillon 2vk päästä se eka neuvola käynti ja ultara tehään ihan normaalisti siel rv 12.
Sain verikoe vastaukset raskauskokeetsta. Eli oisinki rv 5 ja LA suunnilleen 22.12.2010
Hei rakkaat siskot! Minut voi valitettavasti poistaa listalta. Kävin varhaisultrassa viikko sitten ja ultrassa ei sikiökaikua. Olen tyhjennellyt itseäni tässä viikon. Vaikka yritystä on jo kaksi vuotta ja plussa oli ensimmäinen koskaan, olo on ihan ookoo. Hyvä harjoituskierros, sanoi lääkärimme Väestöliitossa :) Ihanaa odotusta teille kaikille!
Voi harmi Roosa! Mutta onnea uudelle yritykselle [:)]
Niin ja mulla sitten synnärinä NKL, kun eilen oli tosiaan se eka neuvola ja siellä piti valita joku synnytyspaikka.
(Siis Naistenklinikka, jos joku ei tiennyt)
Täälläpä ilmottautuu yksi onnellinen odottaja lisää [:)] viikko sitten ensimmäinen testi tehty..tai siis kolme.. [:D] Olo on uskomaton kun pitkät 11kk tuotti vihdoin tulosta! Elikkäs näillänäkymin LA 26.12 ja 21-vuotias odottaja olen, kerkeen täyttää 22 ennen vauvan tuloa.. jouluna minäkin [:D] Synnäristä ei vielä tietoa.
[font="courier new"]Jokohan sitä uskaltaisi liittyä joukkoon... Ensimmäistä siis odotan, LA on 2.12. ja itsellä on ikää 28 v.
Synnytys tapahtunee KYS:ssä.