Listaa jouluodottajista

LA 9.12., mä oon 31v., ensimmäinen on tulossa ja MISTÄ IHMEESTÄ te kaikki jo tiedätte mikä se synnytyssairaala on?!?!?! Ei mitään käsitystä, hyvä kun tiedän missä se mun neuvola on... :) Mut Helsingissä siis asun.

ALKUPERÄINEN: Eve78

LA 9.12., mä oon 31v., ensimmäinen on tulossa ja MISTÄ IHMEESTÄ te kaikki jo tiedätte mikä se synnytyssairaala on?!?!?! Ei mitään käsitystä, hyvä kun tiedän missä se mun neuvola on... :) Mut Helsingissä siis asun.

Ehkäpä siksi että ainakaan täällä Tampereella päin ei taida olla noita synnytys sairaaloita siinä määrin mitä Hesassa päin..
Asun lähellä Tamperetta ja saan valita haluanko mennä TAYSiin vaiko Vammalan sairaalaan, mutta ehdottomasti TAYsiin, koska se tuntuu turvallisemmalta, jos jotain komplikaatioita sattuisi.

Minä asun Pirkanmaan ja Pohjanmaan rajalla ja periaatteessa voisin valita myös Seinäjoen. Mutta kun kolme edellistä on hyvillä kokemuksilla pyöräyttänyt TAYS:issa niin sinne taas suuntaan... Sitä paitsi olen riskisynnyttäjä (yksi lapsista pikkukeskosena syntynyt), joten se yliopistosairaala on minun tilanteessani oikeastaan ainoa todellinen vaihtoehto. Esikoisen aikanaan sain pienessä, jo lakkautetussa sairaalassa.

Moikkis. Laskettu aikani on vissiin 18.12. voi toki vielä muuttua. mutta tällä nyt alkuun. :) Kyseessä ensimmäinen lapseni ja synnytys sairaalaa en vielä tiedä vissiin kättäri.

LA olis 1.12. Olen 32-vuotias ensikertalainen.. pahoinvointien piinaamana[:'(] vähän hämmentynyt, kun kaikki kävi niin helposti. Oikeastaan tärppäsi heti, kun oikeina päivinä yritti. Niin ja TAYS:n pitäs mennä synnyttämään. Vielä ajatus tuntuu jotenkin epätodelliselta, vaikka tämä lämpöily ja kuvotus 24/7 ei jätä arvailujen varaan. uskon että halkean ilosta, kun saan ensin olotilan hieman siedettävämmäksi[:)]

Niin, mut sais kans lisätä tohon listaan... :)

Vaikken siis vielä tiedäkään missä synnytän sitten tulevaisuudessa...

Heippa vaan kaikille!
Vauvaa on odoteltu pitkään ja pieni epätoivokin meinas jo tulla. Oon aika varovaisesti liikkeellä, kun pelko keskenmenosta kuitenkin on olemassa. Yritän kyllä parhaani olla murehtimatta ja siksi nyt tännekin viestiä laitan! [:D]
Nyt viidennellä viikolla(eli tosi aikasessa vaiheessa) ja eka neuvolakäynti vasta 12.5. Tulee pitkä kuukausi. Eka ultra onkin sitten jo 24.5. Ensimmäinen tulossa ja melko tietämätön kaikesta. Miehen kanssa nettiä selaillaan ja jaetaan kaikki mahdollinen tieto. (Tai siis lähinnä mä selitän ja mies kuuntelee [;)]).
Netti kertoi lasketun ajan olevan 13.12.2010. Tasan 9kk hääyöstä! [:)]
Synnyttämään mennään luultavasti Poriin.
Niin ja ikää on tällä hetkellä 23, elokuussa vuosi lisää.

Oikein ihanaa odotusta teille kaikille!!!

Alkaa ensimmäiset viikot jo olla pullollaan :) kaimakillahan oli sitten hyvin ajoitettu häät, onnittelut sekä häistä että vauvasta!

Elikkä Laskettu aika 22.12. Ensimmäinen Lapsi, ja synnyttämään SAS:iin. <3 :) Ikää löytyy 21 vuotta.

Täällä LA olis 11.12 ja olen 32v ensisynnyttäjä. Synnytyssairaalaa en ole vielä päättänyt, mutta Jorvi/NKL?

Moi,

odottelen toista lastani rv 5+1, laskettu aika 18.12.2010. Olen 33-v ja esikoiseni kohta 4v. Eka tuli melkein ekalla yrittämällä, tätä toista saatiinkin odotella hieman kauemmin. Mutta onneksi vielä tärppäsi! Nyt vaan toivotaan, että kaikki jatkuu hyvin.

Yks odottaja lisää... Ikää 29, kolmas lapsi, laskettu aika jouluaattona (laskurin mukaan) ja synnärinä HYS.

Ja täältä ilmoittautuu yksi lisää.. Laskurin mukaan laskettu aika 22.12. Ensimmäinen tulossa ja ikää tuli juuri 36 täyteen. Synnytyssairaalasta ei mitään tietoa ja luultavasti kotipaikkakin muuttuu tämän myötä vielä syksymmällä pääkaupunkiseudulta Satakuntaan. Eiköhän nämä kaikki asiat tästä selkiä. [;)]

Täältä sellane info, että laskettu aika muuttui, kun kävin alkuraskauden ultrassa eli laskettu aika onkin 9.12 :)

Takaisin