Lista Tammikuisista

Status
Not open for further replies.
Cissi84/ 29/ 13.1./ 3./ EKKS

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Toiveinen, päästäänköhän yhdessä synnyttämään :D mä sanoin neuvolassa kun kysyivät että kättärillä haluaisin synnyttää vaikka jorvi onki lähempänä. Kattoo sitte minne kerkeää ku on tilanne päällä. Eikä tuo la kaan oo vielä ihan 100varma kun ekaa ultraa ei oo vielä ollu.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Prötkis: Jee, kiva, että joku samalta suunnalta ja samassa vaiheessa! =) Mulla vaihtoehtoina Kättäri tai Naistenklinikka (en tiedä, pääseekö Naistenklinikalle), niiden välissä oikeestaan asutaan. Ja laskettu aika täälläkin vasta oma mutu, kun mitään ultraa ei oo vielä ollut - mutta eihän sekään kerro syntymäaikaa varmasti.
 
Naistenklinikki on kuulema remontissa ja sitä käytetään pääasiassa vaan joillekkin erikoissynnyttäjille sanottiin neuvolassa mut tiiä sitten onko vielä tammikuussakin remontissa vai onko remontti vielä edes alkanut :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Remontti alkanut viime vuonna ja jatkuu hamaan tulevaisuuteen. Ottavat kuitenkin mahdollisuuksien mukaan ns normisynnyttäjiäkin. Itsellä toive päästä naikkarille :)
 
Joo, remontti menossa, ja synnyttämään otetaan vajaa puolet normaalista. Sinne menisin myös mieluiten, mutta Kättärikin ihan ok. =)
 
Miksi haluutte naikkarille? Onko se parempi kuin kättäri? En tiedä kummastakaan mitään.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä haluisin siks et oon ite syntyny siel ja se on niin hyvällä paikalla.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joo, sijainti itsellekin hivenen parempi, mutta kuten sanottua, niin Kättärikin käy ihan hyvin. =) Ite oon kyllä syntyny Kätilöopistolla.
 
Minä tahdon naikkarille jo hoitohistoriani vuoksi ns tuttuun ja hyväksi todettuun paikkaan. Lisäksi naikkarilla on erikoistumista mahdollisiin erikoistilanteisiin (yhtään muita paikkoja sen kummemmin vähättelemättä).
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top