Lista Tammikuisista

Status
Not open for further replies.
Mäkin liityisin mukaan vielä viime metreillä. Oon ulkomailla ja seurannut sivusta vaan teidän keskusteluita mutta niin paljon mielenkiintoisia aiheita että pitää itsekin liittyä:p Evely / 29v /esikoinen / Tukholma
 
Hei!

Mäkin voisin liittyä mukaan näin jo tammikuun puolella jos pääsen. Mä olen myös ulkomailla, espanjassa aurinkorannikolla, ja saanut foorumista upeaa vertaistukea ihan vaan lukemalla teidän keskusteluista ja oppinut paljon uutta. Täällä oon aika itekseen kun esikoista odotan espanjalaisen mieheni kanssa. Ei ole juurikaan kavereita eikä sukulaisia täällä tukena, siksikin kaikki vertaistuki on tervetullutta!

Meillä on laskettu aika 15.1, mutta ollaan jo eletty jännittäviä aikoja kuukauden verran kun ovat ottaneet sairaalaan seurantaan raskausmyrkytysmahdollisuuden vuoksi ja silloin viikolla 34 myös pysäytettiin supistukset lääkkein kun oli jo hurjia, mutta paikat ei auenneet. Tänään käytii myös käyrillä ja tutkinuksissa kun verenpaine nousee mulla lähelle 150/100.Asettivat tarkastusrajaksi 140/90 jos ei lääkkeellä laske.

Stripe/ 30v/ esikoinen/ 15.1/ costa del sol
 
Aijaa, aika hauska sattuma Lila-Aurora. Asuitteko kauankin Ruotsissa? Toivon mukaan synnyttäisin Huddingessa. Se on meille lähin ja sinne päästessään perhehuone on taattu. Sama fiilis kuin Stripellä, että täältä saaatu vertaistuki on ollut loistavaa, vaikka itse olen tähän saakka suuni supussa pitänytkin. :) Nyt kun H-hetki lähenee ja ajatuksen siirtyy pikkuhiljaa jo aikaan vauvan kanssa kotona niin kaipaa kyllä vielä enemmän muita mammakamuja.
 
Olin kolme kun muutettiin Suomeen, sitä ennen porukat kyllä asui siellä vissiin kymmenisen vuotta.

Mutta siis tervetuloa loppusuoralle molemmat "ulkomaalaiset"! :wink
 
Huokaus. Mun iäksi voisi korjata sen 37 v.

Muoks. Ja nopeuttaakseni itseni löytymistä, la 19.1.
 
Katsos vaan, pitänee liittyä jonon jatkoksi.. Ikä siis nykyään 31 v :grin
Ja la 23.1...
 
Moikka, täällä olis kans yks mattimyöhäinen, joka on lueskellut tätä palstaa ihan raskauden alusta saakka, mutta koskaan ei ole tullut kommentoitua. Oon kans kokenu tän ryhmän tosi hyödylliseks, etenkin nyt näin loppuraskaudesta, joten nyt kun huomasin että muitakin on vielä näin myöhään ilmoittautunu mukaan, niin ajattelin ittekii rohkaistua.

Anskurai / 29v / la 27.1.2015 / esikoinen / kättäri
 
Öh noh listataan mutkin nyt sitten tänne, extramyöhässä

NiBaBa la 10.1.2015/esikoinen/TYKS
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top