Lista Tammikuisista

Keskustelun 'Laskettu aika tammikuussa 2015' aloitti jojoba, 7 kesä 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yönseutu Peruskäyttäjä Syysmammat 2017

Myöhäisherännäinen täällä :)
    Yönseutu / 30 v. / 9.1. / 1. / TYKS
  2. lintu Uusi käyttäjä

Kai vieläkin kerkeää mukaan.
    lintu / 35 v. / 30.1 / 1. / Kätilöopiston sairaala
  3. Evely Aloittelija

Mäkin liityisin mukaan vielä viime metreillä. Oon ulkomailla ja seurannut sivusta vaan teidän keskusteluita mutta niin paljon mielenkiintoisia aiheita että pitää itsekin liittyä:p Evely / 29v /esikoinen / Tukholma
  4. Lila-Aurora Ihastunut foorumiin Tammikuunmammat 2015

Evely, missä synnytät? Mä oon syntyny Karolinskassa. :wink
  5. Stripe Aloittelija

Hei!

Mäkin voisin liittyä mukaan näin jo tammikuun puolella jos pääsen. Mä olen myös ulkomailla, espanjassa aurinkorannikolla, ja saanut foorumista upeaa vertaistukea ihan vaan lukemalla teidän keskusteluista ja oppinut paljon uutta. Täällä oon aika itekseen kun esikoista odotan espanjalaisen mieheni kanssa. Ei ole juurikaan kavereita eikä sukulaisia täällä tukena, siksikin kaikki vertaistuki on tervetullutta!

Meillä on laskettu aika 15.1, mutta ollaan jo eletty jännittäviä aikoja kuukauden verran kun ovat ottaneet sairaalaan seurantaan raskausmyrkytysmahdollisuuden vuoksi ja silloin viikolla 34 myös pysäytettiin supistukset lääkkein kun oli jo hurjia, mutta paikat ei auenneet. Tänään käytii myös käyrillä ja tutkinuksissa kun verenpaine nousee mulla lähelle 150/100.Asettivat tarkastusrajaksi 140/90 jos ei lääkkeellä laske.

Stripe/ 30v/ esikoinen/ 15.1/ costa del sol
  6. Evely Aloittelija

Aijaa, aika hauska sattuma Lila-Aurora. Asuitteko kauankin Ruotsissa? Toivon mukaan synnyttäisin Huddingessa. Se on meille lähin ja sinne päästessään perhehuone on taattu. Sama fiilis kuin Stripellä, että täältä saaatu vertaistuki on ollut loistavaa, vaikka itse olen tähän saakka suuni supussa pitänytkin. :) Nyt kun H-hetki lähenee ja ajatuksen siirtyy pikkuhiljaa jo aikaan vauvan kanssa kotona niin kaipaa kyllä vielä enemmän muita mammakamuja.
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Lila-Aurora Ihastunut foorumiin Tammikuunmammat 2015

Olin kolme kun muutettiin Suomeen, sitä ennen porukat kyllä asui siellä vissiin kymmenisen vuotta.

Mutta siis tervetuloa loppusuoralle molemmat "ulkomaalaiset"! :wink
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. KoBe Naimisissa foorumin kanssa Tammikuunmammat 2015

Huokaus. Mun iäksi voisi korjata sen 37 v.

Muoks. Ja nopeuttaakseni itseni löytymistä, la 19.1.
  9. MarinaMelina Rakastunut foorumiin

Mun ikä myös vaihtunut 27v.
  10. Mariel Rakastunut foorumiin Tammikuunmammat 2015

Katsos vaan, pitänee liittyä jonon jatkoksi.. Ikä siis nykyään 31 v :grin
    Ja la 23.1...
  11. Anskurai Tuttu foorumilla Tammikuunmammat 2015

Moikka, täällä olis kans yks mattimyöhäinen, joka on lueskellut tätä palstaa ihan raskauden alusta saakka, mutta koskaan ei ole tullut kommentoitua. Oon kans kokenu tän ryhmän tosi hyödylliseks, etenkin nyt näin loppuraskaudesta, joten nyt kun huomasin että muitakin on vielä näin myöhään ilmoittautunu mukaan, niin ajattelin ittekii rohkaistua.

Anskurai / 29v / la 27.1.2015 / esikoinen / kättäri
    • Tykkää Tykkää x 3
  12. NiBaBa Tuttu foorumilla

Öh noh listataan mutkin nyt sitten tänne, extramyöhässä

NiBaBa la 10.1.2015/esikoinen/TYKS
  13. Miramaria Addikti

Ketju on lukittu.
    • Tykkää Tykkää x 1
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaa tämä sivu