Lista: Maalismasut 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Owlet
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Hmm.. mua on vaivannu jo pari päivää tälle ketjulle asettamani nimi.. jotenki "vauvat" viittaa jo syntyneisiin tyyppeihin? Oisko paree, et vaihdan tilalle "Lista: Maaliskuiset 2016"? :). Muitakin nimiehdotuksia otetaan vastaan!

(Voisin sit lähempänä maaliskuuta tehdä erikseen listan syntyneille maaliskuisille)
 
Joo voit muuttaa mun puolesta :) ja joo se syntyneet sitte tietty lähempänä maaliskuuta ;) ja ku aika moni on ottamassa sukupuolesta selvää, nii joku semmonenki ketju vois olla missä on laitettu nimimerkki ja onko poika/tyttö lupaus.
 
Ninni22, mustakin se ois kiva. Mä voin innokkaana tietokoneella luuhaajana ilmoittautua molempien hallinnointiin! :grin. Oottelen viel hetken, ennen ku vaihdan, josko jollain ois tuosta nimenmuutoksesta jotain mielessä :)
 
Mievaan, sekin nimi kävi alussa mielessä, mutta päädyttiin maalisvauvoihin ja nyt mietityttää :D
 
22.3. / Catiska80 / 35 / Tays / 2.

Tosta lasketusta ajasta ei oikeesti vielä mitään käsitystä kun nappas taas ennen ekoja menkkoja pillerien jälkeen. Tarkentunee myöhemmin. :D
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top