Lista: Maalismasut 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Owlet
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
22.3. / Catiska80 / 35 / Tays / 2.

Tosta lasketusta ajasta ei oikeesti vielä mitään käsitystä kun nappas taas ennen ekoja menkkoja pillerien jälkeen. Tarkentunee myöhemmin. :D
 
Catiska80, ei sillä tarkalla lasketulla niin väliä, kun aina voidaan muutella/päivittää sitä sit kun tarkentuu ultrissa. Tervetuloa mukaan ja onnea plussasta! :)
 
Mä en tälläpuhelimella nää sitä kunnon listaa :( Näyttää nää meidän höpötykset vaan. En ees nää paljo meitä oikeesti on jo :D En taida osata käyttää tätä foorumia...
 
Äsaaärii, musta tuntuu, että oon kans ihan tumpelo tän foorumin kanssa. :computer005 Omat tiedotkin onnistuin julkaseen tuplana enkä osannu poistaa turhaa viestiä. Mut harjoitus tekee mestarin eli ei muuta ku ahkeraa harjoitusta vaan... :happy:
 
Lista päivitetty! :). Tietojen pitäisi löytyä ihan ensimmäiseltä sivulta, ensimmäisestä postauksesta (ekana pupuvauva, sit tiedot listana). Tämän hetken tilanne on 96. Tuohon kännykkäpulmaan en osaa sanoa mitään, ku ite surffaan koneen kanssa.. en uskalla kännykkään ladata, etten jää liikaa koukkuun :D. Tuota tuplajulkaisua tapahtuu välillä, etenki kuulemma kännykällä, mut näköjää myös koneella, kuten eilen sain huomata :). Turhan viestin voi halutessaan muokata pelkäksi pisteeksi tms.

Voi ei Viipsukka :(. Tsemppiä jatkoon ja uuteen yritykseen! :Heartred
 
Kiitos Owlet, hienon listan oot meille saanut aikaiseksi!
Onnea kaikille listassa oleville!! Ja täälläkin Viipsukalle pahoittelut :(
Itse kirjottelen eniten tuolla km-puolella, mutta jos tää raskaus tästä etenee suunnitelmien mukaan, niin varmaan uskallan täälläkin enemmän höpistä sitten.
 
Kiitos Liisu! Pidetään peukut pystyssä, että sun raskaus etenee nyt varmasti ja tasaisesti, ja että pääset nauttimaan siitä ilman pelkoa ja uskaltaudut paremmin tännekin puolelle :)
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top