Lista: Maalismasut 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Owlet
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Hih, täytyy muuten sanoa, kun itelläni on synttärit 13.3, ja LA näillänäkymin 7.3 niin vois kyllä pinnistellä niin että pkkunen saapuis maailmaan 13pv:rolleyes: Mies on innoissaan että ei tarvii pitää kun yhet kahvikestit aina jossa juhlitaan sit kumpaakin ( se vihaa virallisia kahvituskestejä ja lahjojen ostoa) .:happy::happy:

Mulla synttärit 11.3 ja La 10.3 ❤️
 
Hei! zin_i katsoin että olet ilmeisesti keski-suomalainen :) Miten pääsette omaan tk hon varhaisultraan? Ja saanko kysyä mikä tk kyseessä? :) Itse ymmärsin etteivät täällä neuvolassa ultraisi :/ vaan pitää odotella sinne 11-12 viikolle. Kuunteleekohan ne edes sydänääniä ekalla neuvolla käynillä ? :) Itsellä silloin ainakin olisi viikkoja jo päälle 8
 
Moi maaliskuu<3! Mulla ei oo aikasempaa kokemusta neuvoloista, mutta terkkari kysyi heti että haluanko ultraan tarkistamaan raskauden keston. Mulla siis pitkä ja epäsäännllinen kierto. En asu Jyväskylässä, vaan naapurikunnassa.
 
Moi maaliskuu<3! Mulla ei oo aikasempaa kokemusta neuvoloista, mutta terkkari kysyi heti että haluanko ultraan tarkistamaan raskauden keston. Mulla siis pitkä ja epäsäännllinen kierto. En asu Jyväskylässä, vaan naapurikunnassa.

Laukaassa?
 
Hetken aikaa mahdottomasta tuli mahdollista :Heartred Vuosien ja vuosien jälkeen se oli elämäni ensimmäinen plussa, sen tunteen tulen muistamaan loppuelämäni. Valitettavasti nimeni voi poistaa listalta. Meidän onni sammui rv 6+3
Toivon teille kaikille oikein oikein paljon onnea, sekä nykyisille että uusille plussaajille! :hello
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top