Lista: Maalismasut 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Owlet
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Meille plussa ilmestyi myös testiin 1.7 ja la on näillänäkymin 8.3.2016. Vielä ollaan varovaisin mielin :)

8.3/Nannal/20v/OYS/1. Lapsi

Owlet, jos jossain välissä viittit/ehdit ni muuttasitko ton mun La päivän 10.3.. Neuvolasn kun aikaa varailin ni oli sitä mieltä että se olis se oikee päivä.. Tosin eipä sillä niin väliä, ja se voi vielä muuttuu myöhemminki ni ei sitä mikään pakko oo muutella jos siitä on yhtään vaivaa..

Heippa kaikille!
Ovulaatio oli yllättäen jo kp 11 vaikka kierto normaalisti 30pv. Kuukautiset eivät ole vielä myöhässä, mutta testiin tuli jo vahvat viivat. :)
Mulla oli varhainen keskenmeno kaks kuukautta sitten. Silloin sain vain haaleita viivoja, joten toivotaan nyt...
La olis 21.3.2016. Esikoisen kanssa ikäeroa tulisi 2v 5kk

First Time mom oli myös menossa KOKSIIN. Tiedä vaikka satuttaisi samaan aikaan jos sulla menis vähän yliajalle ja mulla taas käynnistettäisi vähän etuajassa :grin

Nyt on lista taas ajan tasalla, anteeksi että kesti! Viikonloppuna oli kaikenlaista menoa, mutta nyt taas päivittelen vähintään kerran päivässä. Ihanaa, että porukka kasvaa, tervetuloa kaikille uusille! :)

Status
Not open for further replies.
Takaisin