Lista heinäkuun odottajista

Joo, mullakin olisi pientä korjattavaa :) eli

20.7. / Riinuliinu / G2P0 / -77 / Vantaa / Kätilöopisto

Hurjaa miten lähellä on ensimäisten heinäkuisten odottajien laskettu aika :)
 
Mullakin on näköjään ihan väärä päivämäärä tuolla alun listassa... Eli korjattuna näin:

30.6. / Avea80 / G1P0 / -80 / Pk-seutu / Jorvi
 
Minulle voisi muuttaa Kuopio ja sairaala KYS :) samalla voisin huhuilla, kun näky pari muutakin KYS synnyttäjää olevan listalla, että vieläkö olette mukana foorumilla?? :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
No joo, jos tarkkoja ollaan, ni mun laskettu on muuttunu 24--> 22.

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app
 
Martuti, millon jaksat/kerkiit niin vaiha tuo miun LA 6.7... :) etkös se sie näitä järjestelly..? ei oo siis niin justiisa tuo päivä heitto mut välillä voi vähän päästää pilkunviilaajaa esille :wink
 
Kyfi4392730 käy tuon aiemmin laittamani linkin kautta löytyvän keskustelun loppuun kirjoittamassa sähköpostiosoitteesi ja halusi päästä mukaan, kaippa sieltä joku ryhmään kuuluva sen bongaa ja lähettää sulle kutsun :) (Itse kuulun siis vain siihen ekaan ryhmään, joka on suljettu, niin tämän enempää en osaa auttaa...).
 
Martuti, kerkesin jo pitkän rimpsun tähän kirjoitella, että korjaatko mun nimimerkin tonne listaan, MUTTA sinähän olitkin sen jo päivittänyt. :)
Sekoilin siinä samassa sitten sähköpostin kanssa kun ilmoittauduin siihen suljettuun ryhmään, pari viestiä laitoin. :oops: Kuinkahan tämä minun liittyminen siihen mahtaa onnistua kun tulee iltasella sählättyä.. :rolleyes: Ja oishan se ollu viisasta laittaa yksityisviestiä eikä sähköpostia, kun katsoo teitä muita jotka olette jo ryhmän jäseniä.
Noh, tonttu mikä tonttu. :oops::grin
 
Takaisin
Top