Lista heinäkuisista:)

ninspe, jos sit taaaaas jälleen kerran muuttaisit mun tietoja... Eli otetaan nyt sit käyttöön neuvolan mukainen la 18.7 vaikken siit ajatuksest tykännykkään.
Mut ninspe kun jaksat ja ehdit :D
 
Hehee, munkin aikaa saisi siirtää. Jos tämä kolmas arvio LA:sta ei sitten enään muuttuisi ;) Elikkäs 8.7. Kiitos!
 
Heh, jotenkin oon arvaillu et tässä vaiheessa tulee paljon noita "vaihdatko ton ja ton" :D:D Mutta täytyyhän meistä nyt oikeat tiedot löytyä;)
 
No laitetaan nyt sitten munkin kohdalle aivan virallinen päivä LA:ksi eli vaihdetaan ihan kokonaisella päivällä, nyt LA 11.7. Ja lisäiletkö samalla paikkakunnaksi Kymenlaakson. :) 
 
Ehkä minäkin nyt uskallan vihdoinkin tänne ilmottautua :)
Elikkä Kukkainen/ 24/ 2.lapsi/ Kuopio ja la 14.7  
 
Koitetaas josko mä muistaisin vielä miten tätä palstaa käytetään :D Ja jospa sitä sitten vihdoin ja viimein uskaltautuisi ilmoittautumaan mukaan heinäkuisiin. 
Eli :
13.7.   AkinnA81/31/4.lapsi(ensimmäinen tosin menehtyi istukan irtoamiseen rv34)/Turun seutu
 
Hei v10, itsekkin olen Joensuun lähistöltä ja LA 30.7. Ei tiedä vaikka samaan aikaan oltas sairaalassa :)
 
Jaaha, mun LA muuttui tänään ultrassa 28.6. eli pitää varmaan siirtyy tonne kesäkuisiin... :( höh. Niin tottunu jo olemaan tääl heinäkuisis...
 
Nyt vihdoin uskaltaudun tälle listalle, kun tänään käytiin ultrassa ja siellä se pieni sydän löi ja kaikki oli hyvin.

La 8.7. / SuSa85 / 27 / 1.lapsi / Tampere
 
Takaisin
Top