Lista heinäkuisista:)

Heippa!

12.7        Snowy/29/1.lapsi/Lappi

Onpa kiva nähdä täällä näin paljon porukkaa :)
 
Varovaisesti laitan jalkani jo oven väliin, ja listaudun:

Owen'/25/1./27.7./pk-seutu

Paljon on jo heinäkuisia, onnea kaikille :)
 
Case, en edes tullut ajatelleeksi listaa tehdessä, mutta tuskin kaikki tulee sitä enää tänne ilmoittelemaan:D
 
Hei! Laskurin mukaan La 20.7.  :) ensimmäistä neuvolaa odotellessa..
20.7./miimu86 /kohta 26v/ 3.lapsi/ Pohjois-Savo

Meillä jo tytöt 1/10 ja 12/11  <3
 
En tiiä onko näitä vielä korjailtu ultran jälkeen, mutta mun la on sen mukaan 9.7. :)
 
Josko sitä nyt uskaltaisi liittyä mukaan.. Lukenut jo pitkään teidän juttuja, mutta en ole rohjennut liittyä. Eilen oli eka neuvola ja tänään kävin varhaisraskauden ultrassa yksityisellä ja siellä se pieni sydän sykki ja vastasi viikkoja 8+1, niinkuin pitikin :)

Eli LA 15.7, 28v., toinen lapsi
 
Voisin nyt minäkin ihan varovasti liittyä mukaan. :)
La 19.07 laskurin mukaan. kissedvaahtis/20/2. lapsi/Etelä-Suomi
 
Mulla muuttuikin tuo LA, kun käytiin ultrassa :) Eli uudet tiedot ois: 7.7.2013, Tetu, 2 lapsi, 24v, Kokkola:)
 
Minut voinee poistaa listalta, eilen illalla alkoi niin kovat kivut ja runsas vuoto... :(  Tsemppiä ja onnea kaikille odotukseen ja toivottavasti kaikki masu-asukit pysyvät kyydissä <3
 
Liittyisin porukkaan. Innostuksissani liityin jo elokuunkin sakkiin, vaikka LA on mulla 15.7.13. Eka raskaus menossa ja ikää mulla 30. Paikkakunta Joensuu.

Kävin ekassa neuvolassa tällä viikolla ja tänä aamuna varhaisultrassa katsomassa pikku-Sintin sydämen lyöntejä. Aika ihana tunne!
 
Ilmoittaudun mukaan =) tänään kävin ultrassa ja siellä näkyi pienen pieni sydän sykkivän kovaa vauhtia <3  Mimmu82 / 30v. / LA 26.7 / 2.lapsi / Lappi
 
Moi!

Mäkin viimein uskaltaudun ja ilmoittaudun mukaan.
Eli la 28v./ la 17.7./ 1.lapsi/ Helsinki
 
Takaisin
Top