Lista heinäkuisista:)

Iso Myylle ja Zalliehille pahoitteluni ja voimarutistukset! Toivottavasti seuraava tärppi pysyy mukana loppuun asti. ♥

Mua pelottaa, että listauduin liian aikaisin.. Jotenkin tuntuu, että niin monella raskaus menee kesken tosi alussa ja meillä kun on viikkoja koossa vasta 4+0. :( Kyseessä kuitenkin ihkaensimmäinen raskaus. Mulla on aina ollut lyhyt kierto, 23-25 pvää ja nyt on kp29 menossa eli menkat vajaan viikon myöhässä. Testit näytti lauantaina plussaa ja eilen ostin vielä yhden testin, jonka ajattelin tehdä huomenna tai torstaina. Perjantaina voisin soitella neuvolaan päin ja kysellä neuvoja, miten asiassa kannattaa edetä.
 
Onnea kaikille plussanneille ja voimahaleja menetyksen kokeneille!

Täällä ensikertalainen ilmottautuu mukaan, rv 5+1
 La 15.7.2013    JanJan / 24 / ensimmäinen / vantaa :)

 
Täällä mukaan ilmoittautuu varovasti Ofelia. Ikää 28 ja kotona ennestään kohta kaksivuotias ikiliikkuja ja Vantaalla asutaan. Sunnuntaina testiin pärähti suurenmoinen yllätysplussa ja uutista nyt sulatellaan. Laskettu aika 21.7.
 
Pahoittelut kaikille kenen pienet ei oo jaksanu mukana. Enkula olikin tuttu tammikuisista 2012!'
 
Minäkin varovasti uskaltaudun mukaan listaan :) Viikkoja nyt 5+0!

Elikkäs LA 18.7     Cirsi/21/1.lapsi/Kajaani
 
Täältä myös yksi ilmottautuu varovaisesti mukaan. Isänpäivänä tuli ihanasti 2 viivaa testiin.
Viikkoja vasta ilmeisesti 4+4...
LA 21.7 Neeuska/21/2.lapsi/Turku
 
Minun LA:n saa muuttaa, neuvolan mukaan se on 23.7. :) katsotaan tarkentuuko se joskus tulevaisuudessa!
 
Takaisin
Top