Lista heinäkuisista:)

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ninspe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä


Hennulinda kirjoitti:
Täällä odotellaa toista lasta LA 16.7 ja asutaan Kangasalla :) Nimimerkki hennulinda

lainaan vielä omaa tekstiäni, ikää 21 v ;D se jäi puuttumaan.
 
Minäkin voisin varovaisin mielin jo liittyä porukkaan..

LA 21.7. (?)/ tiinaO_o / 23 / 1. lapsi / Etelä-Suomi

eilen tein kaksi raskaustestiä, toisesta tuli tosi haalea haamuviiva aamupissasta ja päivällä Clearblue Digital antoi vastauksen "Raskaana 1-2 viikkoa". :) miehen kanssa jätettiin ehkäisy (minipillerit) pois elokuun lopulla ja nyt tuli eka tärppi! Ensi viikolla teen vielä testin varmuuden vuoksi ja perjantaina soitan neuvolaan.

ONNEA kaikille plussanneille!!
 
Jos sitä vaikka tänne listallekin nimensä laittaisi :) Hui kun tää on niin jännää!!
eli maikki :)/ 33v./ 1. lapsi/
LA on vielä ihan arvoitus..? 6-8.7. minun laskujeni mukaan, kierto kun sattuu heittelehtimään joka kuukausi, niin vähän hankala laskea.. Jospa ne neuvolasta kertoisi jotain sitten joskus tarkemmin..

 
Jospa hyppäis mukaan! Huomen aamulla vielä digillä varmistan mut plussa saatu jo tikkuun tänä aamuna. :) Ja onnea kaikille muillekin heinäkuun mammoille! <3 

14.7 / Hemppa / 22 / kolmas / KYS / Pohjois-Savo
 
Minut voi listasta poistaa, meidän pikkumatkustaja luovutti perjantaina.... :(

Onnea kuitenkin teille kaikille uusille plussanneille ja toivotaan, että kaikki menee mallikkaasti!
 
Täällä ilmoittautuu uusi mukaan :) Mä olen tehnyt testin lokakuun 26päivä ja plussahan sieltä tuli <3

enkula / la 3.7 / 3.lapsi / Lapua
 
Voi ei, jaksamista ja mahdollisimman positiivisia ajatuksia teille, Iso Myy. Meille kävi (todennäköisesti) samoin just viikonloppuna, en ollut tänne listalle vielä uskaltanutkaan ilmoittautua.
 
Takaisin
Top