Lisää lapsia

Mullakin jo vähän vauvakuumetta... en sitten tiedä, mitä tehdään. Kierto aivan sekaisin ja aiemminhan sitä ei ollut lainkaan. Lilliputtikin tuli täytenä yllätyksenä. Ilta- ja aamuimetys vielä osana päivää, mutta tuskin vaikuttaa. Mitään hoitoja ei kuitenkaan voi vielä kai harkita. En kyllä haluaisikaan.
 
Mulla olis kyllä edelleen kuumetta, mutta mies ei halua...on kuulemma ollu tässäki liikaa työtä?!?!? Ei oo sen kertaakaan tarttenu öitä valvoo, mä oon nyt nukkunu öisin pätkää 1v..ja silti pikkukakkonen olis tervetullut.
 
Mä tosiaan haluaisin toisen, vaikka raskausaika oli yhtä tuskaa ja ei tämä ensimmäinen vuosikaan ole helppo ollut. Mieskin haluaa... mutta nyt, kun Lilliputti on sairastanut ja kaikki (lääkärikäynnit, lääkkeet, valvomiset) on pitänyt hoitaa yksin, on sellainen olo, etten tuon miehen kanssa kyllä toista edes yritä. Kadehdin niitä, joiden miehet osallistuu ja arvostaa sitä, mitä äidit tekee.
 
Tsemppiä Tasse, sairastelu on kyllä ikävää! Varsinkin jos ei toinen vanhempi samallalaill veny.. meillä onneksi mieskin hyvin on tasavertaisena hoitoapuna mukana. Tosin on tällähetkellä työttömänä, niin ehtii erittäin hyvin viettämään aikaa lapsen kanssa.

Meillä mies toivoo reilu 2v ikäeroa, minä vähän alle joten suostuttelu edelleen käynnissä että seuraavasta kierrosta jo yritys käynnistyisi, eihän se välttämättä heti tärppää :wink ja la:kin olisi jo tammikuun puolella ni aika liki 2v ero jo jos ei kauempaa mene :rolleyes: esikkohan tuli toisesta kierrosta joten elättelen toiveita että vuoden päästä olisi toinenkin sylissä! Itse haaveilen kolmesta, miehelle kuulemma riittää kaksi joten eiköhän seur.kierros ole se viimeinen sitten o_O

Miehelle suurin kynnys varmaan edelleen, että raskausaika ei ollut mitään helppoa ja hehkeää oikein missään välissä, ja koki varmaan reissuhommat melko tukaliksi kun itse olin huonossa kunnossa kotona:fart005. Kesäksi samaa hommaa taas tiedossa, niin ymmärrän että ajatus minusta raskaana ja kotona yksin touhutaaperon kanssa ei ole kovin mukava. Ja kyllä asia itseäkin mietityttää mutta olen päättänyt että 2.kierros on helpompi :dance008
 
Haalea plussa tuli tikkuun viikolla. Nyt jännätään, pysyykö matkassa. Miten muilla? Harkitseeko kukaan edes uutta kierrosta?
 
Hei kaikki,pitkästä aikaa:smiley-angelic003 plussattu on ja La helmikuun lopulle, ikäeroa tulee olemaan n. 2v ja 11kk:smiley-bounce012 onko meidän pikkusista maaliskuun vauvoista tullu jo isoja :smiley-angry017
 
Onnea! Toivotaan helppoa raskausaikaa. Itsellä alkaa jo voimat loppua, kun toinen raskauskin on mennyt pahoinvoinnin ja supistusten merkeissä. Nyt rv 35+5, katsotaan, kauanko menee ennen kuin saadaan neidille seuraa. Kovasti tuo odottelee jo isosiskon tehtäviä.
 
Pallerosta tulee isoveli lokakuussa. Ei ollut tarkoitus enää tällä ikää (40v.) tehdä lisää lapsia, mutta mies oli niin innoissaan ja sai mut vakuuttunaan, että vielä kannattaa yksi. Hauskin perustelu oli se, että ei mene kalliit tavarat hukkaan kun niitä voi käyttää kahdella, jolloin ne muuttuu edullisemmiksi. Jepjep :)
Ihan hyvä ikäero on tulossa, 2.5 v, niin ei ole ihan kauheeta...ehkä.
 
Takaisin
Top