Niin, korjaan omaa tekstiä sen verran, että kun BMI oli 22-25 niin se "epäsäännölliset" kuukautiset tarkoitti 47-54 päivän kiertoa. Mutta noin kerran vuodessa mulla jää välistä kuukautiset tai siirtyy vähintään parilla viikolla eteenpäin. 72 päivää ollut pisin kierto. Eikä ollut mikään varhainen keskenmeno tm. kun se ei ollut mahdollista.
Mulla noita pelkotiloja on myös ollut viime vuoden, mutta nyt ne kaikki on rauhoittuneet. En tiedä, johtuuko tästä raskaudesta. Toivon vaan, etteivät tule takaisin. Oli nimittäin aika masentavaa ajatuskiertoa, kun mietin sitä miten koko ihmiskunta on tuomittu lopulta tuhoon ja mitä jos tulee lisää levottomuuksia ja mitä jos tulee vakavia sairauksia, ja.... Muuten mitään masennukseen viittaavaa ei ollut, mutta noi ajatukset oli ihan hirveitä.
Toivottavasti nuokin ajatukset hellittää kun lapset on hiukan vanhempia, samalla lailla kun niitä ei nyt ole lainkaan. Ok, aurinko ei ole ikuinen. Aika pitkään se kuitenkin jaksaa paistaa... Maailmankaikkeus ei ylläpidä sopivia elinolosuhteita ikuisesti... Joo, onhan se hurjaa ja mitenkään ei voi tietää milloin ja miten ihmiskunta lakkaa olemasta, mutta ne on ehkä turhia ajatuksia pohtia. Me ei voida vaikuttaa kuitenkaan kaikkeen. Vaikutetaan siihen, mihin pystytään. Nyt tää peloista luopuminen onnistuu multa, mutta esim. 4-5 kk sitten ei olisi onnistunut. Parin kuukauden päästä varmaan taas pelkään, että mitä jos mun lapsia kiusataan koulussa, mitä jos...?