Linea negra

Keskustelun 'Heinäkuiset 2018' aloitti Nepeta Cataria, 29 marras 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
?

Näkyykö Linea negra?

1. Joo

3 vote(s)
    50.0%
  2. Ei

2 vote(s)
    33.3%
  3. Ehkä?

1 vote(s)
    16.7%
  1. Nepeta Cataria Rakastunut foorumiin Elomammat 2018 Heinämammat 2016

... Eli se tummempi pystysuora viiva vatsan yli... Joko näkyy?

Katselin peilistä vatsaani tässä aamulla, ja ihan kuin alavatsan jo jakaisi ohut viiva. Se ehtii vielä tummumaan kovasti, kun kovin alussa ollaan. :eek: Tarkoittaakohan se sitten poikaa? Poikaa, esikoistani, odottaessa minulla oli linea negra, mutta tyttöä odottaessa ei.
  2. Sporttis Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018 Marrasäidit 2020 Heinämammat 2016

Mulla ei näy vielä. Millonkohan esikoisesta (poika) tulikaan näkyviin, hmmm. Sen muistan, että se näkyi vielä tosi pitkään synnytyksen jälkeenkin. Jos en ihan väärin muista niin vielä 10kk myöhemminkin.
  3. Marjasas Tuttu foorumilla Heinämammat 2018 Kesä-äidit 2020

Mulla näkyy haaleasti, kun katsoin yks päivä. En tosin oo varma onko se sama joka esikoisesta, kun en oo ajatellut onko kadonnut välillä :grin Esikoinen täyttää vuoden muutaman päivän päästä, voiko olla että ei ees oo kadonnut tässä välissä o_O
  4. Jemina-87 Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Mulla esikoistyttöä odottaessa tuli todella tumma linea negra raskauden loppuvaiheessa.. ja lähti pois vasta n. 8kk synnyttämisestä
  5. Poikienäiti. Tuttu foorumilla Joulumammat 2018

Mulla oli esikoisesta, toisesta ei. Ja molemmat poikia. :D eli itse en siitä voisi päätellä sukupuolta, toisaalta eipä mulla vielä näykkään. Joskus oon kuullut että tytöstä tulis vain napaan asti ja pojasta melkein rintoihin asti. Tuskin kyllä hirveästi perää moisessa väitteessä. :)
  6. Sporttis Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018 Marrasäidit 2020 Heinämammat 2016

Mulla tuli esikoisesta juuri noin, että jatkui lähes rintoihin asti. :)
  7. Salmiakkilakritsi Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018

Mulla näkyy vielä ihan haaleasti esikoisen jäljiltä joka on nyt 1,5 v. Esikoinen oli siis tyttö ja viiva oli silloin todella vahva.
  8. Mamma16 Peruskäyttäjä Heinämammat 2018

Mulla oli esikoispojasta tosi vahva ja tumma, ihan napaan asti. Olikohan nyt viikolta 12 alkaen. Vielä ei ainakaan näy :)
    8+3
  9. Pinkkis* Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018 Heinämammat 2016

Moul on vielä edellisestä raskaudesta linea negra jäljellä, napaan saakka ylettyy... poika on nyt 1 v 4 kk.
  10. Pinkkis* Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018 Heinämammat 2016

Miul oli pojasta napaan asti. En usko mitään myyttejä oireista ja sukupuolesta, kun kaveri, jolla on tyttöjä ja poikia, on raskaana oireillu just päinvastoin: mm. tytöistä pieni "poikamaha" ja pojasta leveä joka suuntaan, pojasta oksensi ja tytöistä ei, pojan kohdalla maistui makea, tyttöjen kohdalla kirpeät. Ja linea negraa ei tullut kenenkään kohdalla :D :D
  11. marinellahi83 Addikti Heinämammat 2018

Mulla oli "poikamaha" ja muutenki oireet sellaset mitä sanotaan poikia oottavalla olevan. Kaikki työkaverit ja kaverit sano et poika tulee. Linea ulottu hyvin haaleana pikkusen navan yläpuolella. Tyttö tuli kuitenki ja oli tosi monelle suuri yllätys :D
  12. pikkunalle Aloittelija

Voin kertoa, että miestä huvitti kun kännykän taskuvalolla illallla mahaani tarkastelin. Esikoista odotetaan ja haalea löyty :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Humppanen Peruskäyttäjä Heinämammat 2018

Mäkin ryhdyin tämän ketjun innoittamana eilenillalla tarkastelemaan peilistä asiaa, ja ehdin jo ihmetellä että miten voi olla kaksi vierekkäistä viivaa, kunnes hoksasin että se oli housunvetskarin jättämä painauma. :D Ehkä hieman turvottaa/kiristää... Ei muita viivoja näkyvissä, esikoista odottelen. :)
    • Hauska Hauska x 3
    • Tykkää Tykkää x 2
  14. Mamma16 Peruskäyttäjä Heinämammat 2018

Täällä on nyt viikon verran alkanu tummumaan viiva. Ei oo ihan vielä navalle asti :)
    10+0
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. Gekko Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Oon yrittänyt kovasti tiirailla näkyisikö, mutta itseltäni en kyllä mitään viivaa onnistu näkemään vaikka kuinka yritän :D
  16. Sporttis Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018 Marrasäidit 2020 Heinämammat 2016

Huomasin tänään doppleria käyttäessäni, että näkyy jo vähän. :) 14+1
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. Susku_79 Aloittelija

Mulla on navan yläpuolella ohuenohut viiva mutta ei vielä navasta alaspäin.
  18. Nepeta Cataria Rakastunut foorumiin Elomammat 2018 Heinämammat 2016

Minä olen aika vakuuttunut et minulla on niitä kolme! :D Navasta alaspäin valuu kolme vähän tummentunutta viivaa. Toki voivathan ne olla myös edellisen raskauden arpia jotka raskauden myötä tummuneet. :P
  19. Peppi Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

ei näy viivoja :grin
  20. elämän ihmeitä Ihastunut foorumiin Heinämammat 2018 Heinämammat 2016

Eipä oo näkynyt, eikä aiemmissakaan ole tullut.

Jaa tämä sivu