Linea negra

Näkyykö Linea negra?

  • Joo

    Äänet: 3 50.0%
  • Ei

    Äänet: 2 33.3%
  • Ehkä?

    Äänet: 1 16.7%

  • Kaikki äänestäjät
    6

Nepeta Cataria

Seurustelun sensei
Heinämammat 2016
Elomammat 2018
Eloäidit 2020
Helmikuiset 2022
Toukokuiset 2024
... Eli se tummempi pystysuora viiva vatsan yli... Joko näkyy?

Katselin peilistä vatsaani tässä aamulla, ja ihan kuin alavatsan jo jakaisi ohut viiva. Se ehtii vielä tummumaan kovasti, kun kovin alussa ollaan. :eek: Tarkoittaakohan se sitten poikaa? Poikaa, esikoistani, odottaessa minulla oli linea negra, mutta tyttöä odottaessa ei.
 
Mulla ei näy vielä. Millonkohan esikoisesta (poika) tulikaan näkyviin, hmmm. Sen muistan, että se näkyi vielä tosi pitkään synnytyksen jälkeenkin. Jos en ihan väärin muista niin vielä 10kk myöhemminkin.
 
Mulla näkyy haaleasti, kun katsoin yks päivä. En tosin oo varma onko se sama joka esikoisesta, kun en oo ajatellut onko kadonnut välillä :grin Esikoinen täyttää vuoden muutaman päivän päästä, voiko olla että ei ees oo kadonnut tässä välissä o_O
 
Mulla esikoistyttöä odottaessa tuli todella tumma linea negra raskauden loppuvaiheessa.. ja lähti pois vasta n. 8kk synnyttämisestä
 
Mulla oli esikoisesta, toisesta ei. Ja molemmat poikia. :D eli itse en siitä voisi päätellä sukupuolta, toisaalta eipä mulla vielä näykkään. Joskus oon kuullut että tytöstä tulis vain napaan asti ja pojasta melkein rintoihin asti. Tuskin kyllä hirveästi perää moisessa väitteessä. :)
 
Mulla tuli esikoisesta juuri noin, että jatkui lähes rintoihin asti. :)
 
Mulla näkyy vielä ihan haaleasti esikoisen jäljiltä joka on nyt 1,5 v. Esikoinen oli siis tyttö ja viiva oli silloin todella vahva.
 
Mulla oli esikoispojasta tosi vahva ja tumma, ihan napaan asti. Olikohan nyt viikolta 12 alkaen. Vielä ei ainakaan näy :)
8+3
 
Moul on vielä edellisestä raskaudesta linea negra jäljellä, napaan saakka ylettyy... poika on nyt 1 v 4 kk.
 
Mulla oli esikoisesta, toisesta ei. Ja molemmat poikia. :D eli itse en siitä voisi päätellä sukupuolta, toisaalta eipä mulla vielä näykkään. Joskus oon kuullut että tytöstä tulis vain napaan asti ja pojasta melkein rintoihin asti. Tuskin kyllä hirveästi perää moisessa väitteessä. :)

Miul oli pojasta napaan asti. En usko mitään myyttejä oireista ja sukupuolesta, kun kaveri, jolla on tyttöjä ja poikia, on raskaana oireillu just päinvastoin: mm. tytöistä pieni "poikamaha" ja pojasta leveä joka suuntaan, pojasta oksensi ja tytöistä ei, pojan kohdalla maistui makea, tyttöjen kohdalla kirpeät. Ja linea negraa ei tullut kenenkään kohdalla :D :D
 
Mulla oli "poikamaha" ja muutenki oireet sellaset mitä sanotaan poikia oottavalla olevan. Kaikki työkaverit ja kaverit sano et poika tulee. Linea ulottu hyvin haaleana pikkusen navan yläpuolella. Tyttö tuli kuitenki ja oli tosi monelle suuri yllätys :D
 
Mäkin ryhdyin tämän ketjun innoittamana eilenillalla tarkastelemaan peilistä asiaa, ja ehdin jo ihmetellä että miten voi olla kaksi vierekkäistä viivaa, kunnes hoksasin että se oli housunvetskarin jättämä painauma. :D Ehkä hieman turvottaa/kiristää... Ei muita viivoja näkyvissä, esikoista odottelen. :)
 
Oon yrittänyt kovasti tiirailla näkyisikö, mutta itseltäni en kyllä mitään viivaa onnistu näkemään vaikka kuinka yritän :D
 
Minä olen aika vakuuttunut et minulla on niitä kolme! :D Navasta alaspäin valuu kolme vähän tummentunutta viivaa. Toki voivathan ne olla myös edellisen raskauden arpia jotka raskauden myötä tummuneet. :P
 
Takaisin
Top