Limatulppa ja synnytys ?

Noniin, eli mä tiedän mitä mä tänään teen.. meen etsimään itelleni jumppapalloa! :D
 
Toivotaan!! :) mut vielä 1vko 6pvä laskettuun! Oon skeptinen xD
 
Voiko se limatulppa olla ilman veriviiruja? Vai onko siinä aina verta mukana?
 
@sukki ainaki netissä monessa paikkaa on tekstiä, että voi sekoittua myös valkovuotoon jos tulee vähitellen eikä tällöin yleensä oo viiruja...
 
Sitten toi jumppapallo toimii. Pyörittelin hetken lantiota ja kävin vessassa. Pyyhkiessä tuli paksua rään näköistä ainesta. Myös pikkuhousunsuojaan oli jäänyt tavaraa.
 
mä oon joutunu käyttää suojia koko raskauden ajan :confused: siks en tiiäkkää millon se tulppa tulee ellei oo jo tullu. I hope so et siin ois niitä verijuovia et ees siitä sen tunnistaisin.
 
Mulla kans ollu valkovuotoo niin paljon, ettei tässä nää onko tulppia vai ei. Jollei sit ala tuleen ihan erilaisena vuotona.
 
Mulla kans tullu jo parisen viikkoa kauheeta räkää.. oli joskus pari kk sitten ihan Flagyl kuuri bakteerivaginoosiin mut enpä tiiä auttoko se. Mä haen huomenna heti honkkarista jumppapallon :happy093
 
Hienoa Nopis!
Tulpista tulikin mieleeni, että te jotka menette TAYS synnyttämään, niin ottakaa korvatulpat sinne mukaan. Tosi noloo jos ollaan samassa huoneessa, sillä mulla on tän ylipainon mukana tullu mieletön kuorsaaminen, ihan hävettää! :confused1
 
Takaisin
Top