Hei,
Taidan olla todella onnekas, kun pystyn liikkumaan vielä melko hyvin.
Mulla on ollut koko aikuisiän painoa sen verran reippaasti, että lajit on valikoituneet vähän sen mukaan. Kunto on siis hyvä, mutta niin on ruokahalukin ;)
Oon harrastanut työväenopiston kuntojumppaa talven ja se jatkui sitten toukokuulle asti. Uimassa ja vesijuoksemassa olen käynyt myös ahkerasti. Talven ja kevään kävin myös hydrobicissä 1-2krt/vko.
Lenkillä kävin kesään asti ja sitten alkoi kesätyöt: Ulkohommia, siivoamista... tulee hyötyliikuntaa. Poljen töihin 20min suuntaansa. Sain isäni ostamaan minulle syntymäpäivälahjaksi mukavan 3-v mummopyörän. Sillä on ollut hyvä ajaa. Ehdottomasti mulle helpompi liikkua pyörällä, kuin kävellä tai hikoilla julkisissa.
Syyskuussa alkaa äitiysloma ja olen ilmoittautunut mammajoogaan. Odotan sitä pienellä jännityksellä. Venymisen suhteen ei ole ongelmia, mutta lähinnä ne hengitysharjoitukset... Aiemmin ei ole oikein mennyt jakeluun. Nyt ajattelin että synnytyksen takia haluaisin ne oppia.
Mulla on tarrakiinnitteinen Anita tukivyö, sekä Anitan lycratukialkkarit (laitetaan tavallisten päälle). Tänään oli eka tarpeeksi viileä päivä, että pystyin laittamaan lycrapökät jalkaan. Tuntui kyllä mukavilta töitä tehdessä.
Suosittelen tota vesijuoksua. Vyö vaan tissien alta kiinni, niin hyvin pystyy menemään. Ei tule hyppyjä, eikä tärinää ja on suht edullistakin. Tietysti matkat hallille (kaupungin ulkopuolella) ja oman vyön jos joutuu ostamaan. No, kannattaa se silti jos kevyttä lajia etsii. Ei tarvitse osata niin hyvin uidakkaan.