Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitat terävällä kummulla.. :)
Iish.. Saisitkohan fysioterapeutille lähetettä neuvolasta, tai oletko jo käynyt? Pystyisivät neuvomaan mitä tekisit, jotta erkauma pienenisi ja saisit ohjeet liikkeisiin joita on hyvä tehdä ja mitä välttää?Joo mulla kans on ihan hirveä väli vielä vatsalihasten välissä. Käsi menee varmaan rannetta myöten siitä läpi . Mutta eipä se viime raskaudenkaan jälkeen kokonaan palautunut vaikka vältin vatsalihasliikkeitä ensimmäisen puoli vuotta. Joten nyt tuskin tilanne on ainakaan yhtään sen parempi. Pakko treenata nyt kun on aikaa että saisi itsensä taas kuntoon. Ei sitä enää sitten töihin palatessa ehdi.
Minkä kokoista kuulaa heiluttelet? Mulle ainakin äippäfyssari varoitteli, että liian painavia ei näin nopeasti synnytyksen jälkeen saa heilutella. Kun meillä pienin 8kg niin se sano heti että en saa sitä käyttääMinä olen pikkuhiljaa aloitellut nyt kahvakuulaa, synnytyksestä 3 kk. Joka päivä käyn myös koiran kanssa vaunulenkillä. Hyvin on imetys ja liikunta vieneet raskauskilot!
Minkä kokoista kuulaa heiluttelet? Mulle ainakin äippäfyssari varoitteli, että liian painavia ei näin nopeasti synnytyksen jälkeen saa heilutella. Kun meillä pienin 8kg niin se sano heti että en saa sitä käyttää