lumitukka Piirimestaruustason postaaja Joulumammat 2016 27 huhti 2017 #281 Bongasin itse muutamia liikkeitä lehdestä ja oon niitä nyt kotosalla tehnyt. Vauva viihtyy ja äiti kiinteytyy!
Bongasin itse muutamia liikkeitä lehdestä ja oon niitä nyt kotosalla tehnyt. Vauva viihtyy ja äiti kiinteytyy!
Piika Vauhtiin päässyt keskustelija 27 huhti 2017 #282 Minä sain neuvolasta hyvät jumppaohjeet missä vauvakin voi osallistua, mutta tuo äitivauvajumppa on oikeastaan minulle hyvää harjoitusta käydä ihmisten ilmoilla ja vauva pääsee näkemään toisia vauvoja :)
Minä sain neuvolasta hyvät jumppaohjeet missä vauvakin voi osallistua, mutta tuo äitivauvajumppa on oikeastaan minulle hyvää harjoitusta käydä ihmisten ilmoilla ja vauva pääsee näkemään toisia vauvoja :)
Hemppa87 Kommentoinnin ninja Maaliskuun äidit 2019 Kesäkuiset 2021 Helmikuiset 2024 11 touko 2017 #283 Kesän ohjatut kahvakuulatreenit ulkosalla lähti tänään käyntiin, kylläpä teki hyvää kiskoa 8 kg kuulaa, poika suunnilleen saman painoinen nyt.
Kesän ohjatut kahvakuulatreenit ulkosalla lähti tänään käyntiin, kylläpä teki hyvää kiskoa 8 kg kuulaa, poika suunnilleen saman painoinen nyt.