Liikunta

Pitää kyllä päästä hiihtämään itelläki, täällä pääsee mettäsuksilla helpoiten ja hyvähän tuolla metsässä on mennä..
On aika hyvää treeniä käydä koko konkkaronkan kans lenkillä kun vauva vaunuissa, esikoinen rattikelkassa ja juoksunen narttu hihnassa, ja sitten kun ei aura aina kulje täällä niin huhhei..
 
Nyt tulee typerä kysymys vauvauinnista.. miten hoidatte peseytymis ja pukemishommat vauvan kanssa...? Pitäisikö esim turvakaukalo suojata jotenkin ja ottaa se pesutilaan mukaan ja istuttaa siinä vauvaa aina välillä että saa itsensä laitettua... mistä muute ostatte uikkareita? Mä löysin kaphallin verkkokaupasta hauskat papukaija housut jotka tilasin, palautan sit jos inkin iha tyhmät :D
 
Kuulemma monet ottaa turvakaukalon altaalle asti pyyhkeellä suojattuna. ..ite taidan ottaa muovisuojan myös
 
Kävin joulukuussa kummipojan kanssa vauvauinnissa, ja siellä kylpytiloissa oli kylpytukia, joissa vauvat köllötteli sillä välin kun äidit oli suihkussa :D

Muoks me oltiin siis vanhusten palvelutalossa jossa oli pieni allas.
 
Muokattu viimeksi:
Riippuu paljon uimahallista, itse koin esikoisen kans oman kaukalon parhaaksi, ja siitä taisi olla ohjekin että vauva vietäis altaalle asti kaukalossa ettei tulis vauva sylissä mitään liukastumisvahinkoja. Pesutiloissa oma kaukalo kätsyin kun kymmenen äitiä yhtä aikaa vauvojensa kanssa.
 
Mitenhän ihmeessä tämä rupsuristo on kakkaamatta koko tuokion ajan :D kakkaa vuotaa välillä yhtenään.
 
^määki mietin samaa :D kaveri kyllä vakuutti että hänen vauvansa ei oo kakannu kertaakaa eikä muutkaan ryhmän vauvelit oo kakannu...
 
Mä odotan vielä napatyrän korjaukselle aikaa, joten liikkumiset on vielä lähinnä hyötyliikunnan tasolla :/
 
Mitenhän ihmeessä tämä rupsuristo on kakkaamatta koko tuokion ajan :D kakkaa vuotaa välillä yhtenään.

Mun siskolle oli aikanaan vauva-uinnista sanottu, että altaaseen kakkaaminen on tosi harvinaista, kun vauvoilla on niin paljon muuta huomioitavaa altaassa, ettei ne ehdi keskittyä kakkaamiseen.
 
Hei onko kukaan teistä aloittanut vauvan kanssa/ ollut jonkun aikaisemman lapsen kanssa vauvauinnissa Pikku Delfiinien kautta? Ollaan aloittamassa sisarusuinti 1.4 mutta emme pääse "pakolliseen" infotilaisuuteen ennen uinnin alkua niin olisin tiedustellut tilaisuuden antia...
 
Onkohan nivelsiteet ym, vielä löysät, kun pitkien kävelylenkkien jälkeen tuntuu, että lantion luut painaa jotenkin ikävästi kasaan.
 
Vauvauinti startattu! Ihmettelyä ja hymyä eli tykkäsi. Tuli vaan jo 20minuutin kohalla kylmä mutta onneks siitä päästiin nopsaa pukemaan.
 
Uuh mie pääsen ehkä pelaamaan jääkiekkoa! Vihdoinkin.. Nyt vaan tarttis hommata kamat ku eihän mulla ole edes luistimia :DD
 
Juteltiin juoksusta tuossa jokunen viikko sitten. Moniko on uskaltautunut hölkkälenkille?
Täällä edelleen hoidetaan erkaumaa. Kävin asiaan perehtyneen fysioterapeutin käsittelyssä ja ohjeistuksessa. Nyt koitan harjoitella 2-3 krt/pvä. Pikkuisen on vielä rakoa navan päällä. Jos ottaa juoksuaskeleita niin huomaa keskivartalon puuttuvan tuen. 6 kuukauden sääntö taitaa olla ohjenuorana, jos sittenkään pääsen lenkille. Eilen tuli vielä postissa Juoksija-lehti ja juoksukisamainossälää... saapa nähdä, milloin pääsee takas skabaamaan :)
Synnytyksestä nyt noin 4,5 kuukautta.
 
Ei kyllä toivoakaan että uskaltaisi juosta.. :sad001 tosin pitänee ruveta harjoittelemaan koska olis tarkoitus mennä syksyllä pelaamaan jääkiekkoa niin sen verran hyvässä kunnossa pitäis olla että siellä jaksaa :)
 
Ensimmäinen jumppa käyty ja täytyy sanoa että olipa hyvä kun rohkaisin itseni sinne. Tyttö nauraa kikatti, suhtautui tosi hienosti. Katseli ihmeissään muita vauvoja. Käytettiin osassa liikkeitä vauvoja "painoina".. minua jännitti mennä sinne, mutta nyt odotan jo seuraavaa kertaa :)
 
Takaisin
Top