Minkälaista liikuntaa muut ovat harrastaneet tässä alkuraskaudessa tai aiemmissa raskauksissa, suunnitelmissa jotain uutta? Mitkä lajit on nounou ja mitä suositellaan?
Neuvolassa aikanaan tulee varmasti tästäkin puhetta, mutta mitä muilla kokemuksia, suunnitelmia, mitä harrastatte, jääkö jotain pois?
Itse harrastan ratsastusta, juoksemista ja koirien kanssa näyttelyitä/tokoa/rallytokoa. Kovasti pohdin missä kohtaa ratsastuksen jättää pois, jatkaakko siihen asti että edes varmistuu että joku kyydissä oikeassa paikassa vai miten
Juoksemisesta olen lukenut että sitäkään ei suositella, mutta vissiin kuitenkin ok jos äiti on juossut jo ennenkin raskautta? Eli ei tulisi aloittaa raskausaikana? Koirien kanssa lajeja onneksi pystyy hyvin jatkamaan varmasti aika loppuun asti, niin kauan kui jaksaminen vain riittää 
Neuvolassa aikanaan tulee varmasti tästäkin puhetta, mutta mitä muilla kokemuksia, suunnitelmia, mitä harrastatte, jääkö jotain pois?
Itse harrastan ratsastusta, juoksemista ja koirien kanssa näyttelyitä/tokoa/rallytokoa. Kovasti pohdin missä kohtaa ratsastuksen jättää pois, jatkaakko siihen asti että edes varmistuu että joku kyydissä oikeassa paikassa vai miten