Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kävin tänään reippaalla kävelylenkillä 1,5h ja koko ajan vatsa kovana ja sen jälkeenkin omituinen tunnin. Voi voi missä rapakunnossa oon! Viimeks ollu lenkillä kolmisen kuukautta sitten... Olis tänään pitäny kävellä rauhallisemmin.
Mua alko viime odotuksessa heikottaa ja huimaan. En pystyny ulkoileen juuri kun omalla kadulla... mut äkkiä synnytyksen jälkeen pysty sit liikkuun pidempiäkin ulkoiluja.Mä en viime raskaudes pystyny kävelee paria sataa metriä enempää ilman et rupes supistaan.. neuvola vaan tokas et "liitoskipuja omanvikas kun et oo harrastanu liikuntaa" ja käski vaan jatkaa liikkumista.. en kyl hirveemmin totellu onneks.. nyt tässä odotuksessa ei oo ainakaa vielä kävely tehny samaa..
Mulle sanottiin viime odotuksessa neuvolasta et kuukautta ennen la on hyvä lopettaa et siihen asti on ok normaaliraskaudessa. Mä kävin viime odotuksessa pari kertaa uimassa uimahallissa aika alku odotuksesta nyt samoihin aikoihin uin järvessä kun vesi oli lämmintä pari kertaa.Mä kävin tiistaina vesijumpassa ja nyt tuntuu että alavatsa ja nivuset kipeytyi siitä entistä pahemmiksi. Uskaltaakohan siellä kuitenkin käydä vaikka kipeytyykin? Mistä Anjuska86 tiesit lopettaa uimisen silloin kun muutoksia alkoi tulla? Oon miettiny onko uiminen turvallista tulehduksien yms kannalta...