Harrastan vain hyötyliikuntaa ja sitä on vähän pakko tehdä, jaksaisi tai ei. Kun on vain yksi auto taloudessa. Mutta kyllä nyt on tullut otettua se auto alle aina kun se on vapaana, sen verran jotenkin heikottaa ajoittain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli sama homma. Pari kertaa viikossa salitreenit, kahdesti koristreenit ja lisäksi kiipeilin. Alkuraskaudessa tosi paha pahoinvointi ja parin viikon korona lamaannuttivat kaiken liikunnan aika täysin, ja tuntui, että kaikki edistys meni viemäristä alas. Sitten oltiinkin jo niin pitkällä, että maha alkoi kasvaa, jolloin koris ja kiipeily oli pakko jättää kokonaan Nyt onneksi salitreenit, hiihto ja spinning ovat palanneet valikoimaan ja liikunnan ilo on sieltä alkanut taas löytyä, kun pahoinvointi on väistymään päin.Mä oon (ollut) aktiiviliikkuja ja treenaan (tai treenasin) useamman kerran viikossa crossfittia ja sen lisäksi juoksen lenkkejä 1-2 krt viikossa + pyöräilen töihin päivittäin. Lähes heti plussan jälkeen _kaikki_ alkoi hengästyttämään mua ja suorituskyky laski merkittävästi. Nyt oon pelkästään pyöräillyt töihin, mikä sekin kestää huomattavasti kauemmin kuin ennen, ja yrittänyt käydä treeneissä kerran viikossa. Lenkkejä oon juossut tasan kaksi. Tuntuu ihan kauheelta kaikki urheilu ja liikunnan ilo on kadonnut täysin. Toivon todella, että tää menee ohi ekan kolmanneksen jälkeen ja jaksan taas entiseen malliin ees hetken.
Mä esikoisesta treenasin crossfitia, ja köysikiipeily jäi pois varmaan heti kun plussasin, kun pelkäsin että tipun alas boxi hyppyjä rupesin myös kammoaan alussa.Oon jaksanut taas treenata normaalisti! Kävin ekaa kertaa kolmeen viikkoon jopa juoksemassa tiistaina. Vauhti oli todella hidas (vitosessa meni 35 min ), mutta sykkeet myös maltilliset. Havahduin myös siihen, että ehkä Crossfitissa täytyy tehdä jotain muutoksia liikkeisiin. Vielä pari viikkoa sitten tein kaikkea ja kiipesin köysiä, onneksi ei käynyt mitään. Tänään kävin ekaa kertaa hiihtämässä! Toivon todella, että pysyn hyvävointisena ja kivuttomana mahdollisimman pitkälle, jotta voin treenata.
Mua rupes spinningissä kauhistuttaa se, kun kaikki ohjaajat soitattaa musiikkia että omat korvat meinaa hajota, nii entä sit altistaako se sikiötä kuuluvauriolle Nii en viiti enää käyä spinningissä.Huh, tänään kävin pitkästä aikaa spinning-tunnilla, ja taisi jäädä tämän raskauden viimeiseksi. Ei vitsaillut neuvolatäti, kun sanoi, että pyöräily voi aiheuttaa supistuksia. Oli pieni shokki, kun vanne rupesi kiristämään aika tiukasti ensimmäisten sykkeennostatusten jälkeen. Sen jälkeen vedinkin erittäin kevyellä jalalla, ja onneksi helpotti, eikä tarvinnut kesken lähteä pois. Harmittaa kyllä, koska jotain hikiliikuntaa olisi kiva harrastaa. Ehkä käyn kokeilemassa hiihtämistä, jos se olisi vähän leppoisampaa.