Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en oo, mut katsoin sitä kyllä yks päivä. Onks siinä ihan tavallisia ruokia?
Mun yks kaveri heitti ton mulle läppänä, kun ollaan käyty läpi muutamia muita FitFarmin valmennuksia (ei siis osallistuttu, mutta ruodittu lähinnä ruokalistoja ja liikuntajuttuja, koska osa on ollut hieman outoja ts. ei olla keksitty, mihin esim. tietyt kiellot perustuvat). Mitenköhän toi mahtaa erota esim. siitä perusjutusta, onkohan Superdieetti-nimellä edelleen? Kiva, jos vaikuttaa hyvältä!Onko muita toukokuisia Fitfarmin Fitmama-valmennuksessa? On parempi kun ajattelin :)
Tuleeks siinä jumppaohjeet mukana?
Mun yks kaveri heitti ton mulle läppänä, kun ollaan käyty läpi muutamia muita FitFarmin valmennuksia (ei siis osallistuttu, mutta ruodittu lähinnä ruokalistoja ja liikuntajuttuja, koska osa on ollut hieman outoja ts. ei olla keksitty, mihin esim. tietyt kiellot perustuvat). Mitenköhän toi mahtaa erota esim. siitä perusjutusta, onkohan Superdieetti-nimellä edelleen? Kiva, jos vaikuttaa hyvältä!
Jaan tämän nyt tännekin, kirjoitin kesäkuisten salaiselle puolelle tämän tänään.
..
Kävin luennolla joka käsittelee synnytyksen jälkeistä vointia ja liikuntaa, ja siellä puhuttiin erkauman lisäksi tärkeästä asiasta - lantion seudun elinten laskeumasta! Tästä ei puhuttu mitään neuvolassa..siksi otan sen nyt esille täällä.
Eli nyt pitäisi vuoden verran käyttää aikaa syvien- ja lantionpohjan lihasten kuntouttamiseen, ennen kuin lähtee juoksemaan ja tekemään esim lankkua, konttausasennossa tehyäviä liikkeitä tai muita liikkeitä, jotka aiheuttaa painetta suoraan vatsajänteen päälle (se vatsan "poikkiviiva", josta erkaumaa kokeillaan).
Löysin tämmöisen jutun aiheesta
http://www.hs.fi/m/hyvinvointi/a1381293211319
Kannattaa lukea!
Nyt teen PT:n ohjeilla treeniä. Toivon että se ehkäisee laskeuman muodostumista myöhemmällä iällä.