Mä en kyllä ainakaan vielä tiedä missäpäin mikäkin vauvan ruuminosa on, potkuja tuntuu lähinna alas-ja taaksepäin eli jotenkin veikkaisin että pää on ylhäällä. Mutta toisaalta, voihan se sohia pikkusilla nyrkeilläänkin alaspäin, mene ja tiedä!
Kun tyyppi kasvaa isommaksi ja lopettaa pyörimisen ja hyörimisen ja kohdussa tulee ahtaampaa, on helpompi tunnustella (ja jopa välillä nähdä) missä kohtaa on vaikkapa pää tai mistä ne kantapäät sinkoilee :) Eli ei kai sitä vielä oikein varmasti saa selville kun on niin paljon tilaa liikkua!
Se on muuten aika mahtavaa kun mahassa tehdään kuperkeikka raskauden loppuvaiheessa, kun siellä on ahdasta - se todellakin näkyy ja tuntuu hassulta!
Mulla on nyt (RV 24+2)vasta alkaneet kunnon liikkeet tuntumaan, päivittäin tuntuu jotain muttei mitään varsinaista vuorokausirytmiä ole havaittavissa. Vielä. Aika rauhalliselta tämä neiti vaikuttaa vaikka voi olla että se kohdun etuseinämässä oleva istukka vaimentaa edelleenkin niitä liikkeitä, tiedä sitä sitten.
Mä kävin esikoista odottaessa yhden bändin keikalla rv20/21, ja sillon alkoi esikoisen potkut ekaa kertaa tuntumaan oikein kunnolla, ehkä se raukka säikähti kovaa bassoa? Oli kyllä niin kovalla musiikki ja mahassa kova meno että lähdin kesken keikkaa pois aulan puolelle kuuntelemaan loput, en uskaltanut jäädä just sen takia kun en tiennyt miten vauva reagoi ja miten se mahdollisesti vaikuttaa, ja tuntui varmemmalta oman mielenrauhankin takia siirtyä sivummalle.
Pari viikkoa ennen laskettua aikaa kävin uudelleen konsertissa, mutta silloin vauva ei ollut niin kova reagoimaan, tosin bändikin oli rauhallisempi. Olin kyllä silti varuillani, mutta koska mahassa ilmeisesti nukuttiin tai diggailtiin, pystyin kuuntelemaan rauhassa koko keikan :D