Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei, kyllä se ultrattaessa pyörii kuin väkkyrä ilmeisesti - oli kello mitä tahansa :D Joten eläväinen ja liikkuvainen tapaus siellä kyllä pitäisi olla kyydissä. Mutta tuo kohtu on jotenkin kummasti tuolla kasvamassa, niin ilmeisesti voi mennä vielä tovikin ennen liikkeitä.. Silti se on aika piinaavaa, kun niin tahtoisi jo tuntea.. :D Malttamaton olen!

On kyllä helpottavaa lukea, että muilla kans samanlaisia tuntemuksia! :)

Kuplinta kuvaa hyvin mullakin sitä, miltä liikkeet tuntuu. Nyt ne on voimistunu koko ajan ja välillä ihan muljahtelee. Kuplintaa tuntui jo pari viikkoa sitten, mutten ollut varma onko kyseessä suoliston liikkeet vai mitä. Nyt ne tuntee kunnolla. Eniten kuplii vasemmalle alhaalla, oikealla alhalla ja vasemmalla ylhäällä. Kotidopplerilla ja neuvolassa sykkeet kuuluu/kuului voimakkaimmin oikealta alhaalta, siellä siis tuntuu tykkäävän majailla :) Nyt menossa 19+1

Mulla tuntuu muljahtelut ja kuplinta vasemmalla alavatsalla. Itseasiassa olin ennen viime viikon neuvolaa ihmetellyt kovaa möykkyä alavatsalla, joka sitten paljastuikin sikiöksi :biggrin Olin jotenkin kuvitellut että se olisi ylempänä.. heh. Parina viime päivänä muljahtelua on tuntunut enemmän, aika jännältä tuntuu :)

Täällä kanssa liikkeet (tai semmonen päälle sekunnin kestävä jumputus) tuntuu vasemmalla puolella alavatsassa tai sitten suoraan häpyluun yläpuolella. Välillä on toki päiviä kun en huomaa/tunne yhtikäs mitään.

Tänään alkoi 19+0 ja nyt alkaa tuntua kunnon muljahtelua kun istahtaa alas lepäämään :) tai oikeestaan eilen illalla tuntu ekan voimakkaat liikkeet vasemmalla alhaalla, nyt tyyppi on pari kertaa monottanut oikealla alhaalla. Tosi hauskan tuntuista :)

On tää kyllä niin peestä, eilisen aamun jälkeen ei oo tuntunut yhtään mitään ja nyt jo miettii pahinta :hungover: Menis nyt muutama viikko nopeesti et pääsis rakenteeseen tai alkais ees kunnon liikehdintä.

Täällä myös yksi malttamaton, joka odottaa liikkeitä. Tänään täynnä 18+0. Lääkärikin kysyi keskiviikkona olenko tuntenut liikkeitä ja sanoi, että pian ne pitäisi alkaa tuntumaan. Kohtu on kyllä kasvanut kovasti ja yltää lähes napaan, vaikka normaalisti pitäisi olla pari sormenleveyttä navan alapuolella.

PIti ihan kotona tänään kuunnella ääniä, että tietää kyytiläisen olevan vielä matkassa. Siellä jumpsutti sydän. Ei siis voi muuta kuin odottaa.

Onko kenelläkään muulla päivät niin vauhdikkaita/touhua täynnä, ettei oikein ehdi liikkeitä huomaamaan tai pysähtyä tarkkailemaan? Mä oon tajunnut, että mulla on välillä muutama päiväkin, ettei iltaisinkaan oo saanut rauhallista hetkeä mahan kanssa. Oon ollut niin väsynyt, et uni tulee kun pään pistää tyynyyn. Ihan tulee huono omatunto :\

Täällä liikkeet alko tuntumaan rv15 ja siitä lähtien on voimistunut ja kunnolla! Tänään miehen kanssa naureskeltiin mun paljaalle vattalle kun neiti työnsi vatsaa jalalla ja potki :) mies tunsi ekat potkut mahan läpi huhtikuun alussa rv 19 kun makasin selällään ja neiti potki alavatsaa.. Nyt se pystyy ne tuntemaan vaikka potkis ylemmällekkin vattalle ja ihan päivittäin , nyt siis rv 21+3 :) Näitä "jumppatunteja" tulee miten sattuu nyt ja pisimmillään menee jonkun 4 tuntia ettei kuulu mitään.. Aluksi nauroin kun ultrassa näkyi miten neiti potkii rakkoa, mutta mitään ei tuntunut ja nyt kyllä tuntuu! Ihan aluksi tuntui kun menisi mato sisällä tai joku vetäisi oikein hennosti sormella vattan sisälmystöä. Esikoinen tulossa, mutta aikasin aloin tuntemaan! Sisko 7viikkoa edellä esikoisen kanssa ja hän alkoi tuntemaan liikkeitä vasta 23 viikolla.. Olen huomannut, että kun syö niin tunnin sisällä alkaa taas liikkumaan kun istuu tai puolimakaa rauhassa :) Aamutunneilla tahtoo aina välillä iskeä paniikki jos ei oo mitään kuulunut hetkeen ja sit pitää nousta syömään jotain :rolleyes:.. Vieläkin turvaudun kotidoppleriin jos oikein vaivaa :shy:

Muokattu viimeksi:
Lauantaina oltiin miehen kanssa leffassa katsomassa avengers. Kylläpä oli mielenkiintoisen tuntuista kun ipana potkaisi useampaan kertaan peräsuolta...ainakin siltä se tuntui :)

Tähän mennessä muutamat liikkeet tuntunu aamulla kun meikkaan (istualtaan) ja illalla ku meen nukkuun, sit päivällä satunnaisesti. Nooh...eilen illalla menin nukkumaan siihen mun normi kylki-maha-makuuasentoon.. kauhea möyriminen tuntui mahassa ja mun oli pakko kääntyä kokonaan kyljelleen että se laantui ja sain nukuttua:D Toisaalta noi liikkeet tuntuu vähän iljettävältä, mut kun tietää mistä se johtuu niin onhan se nyt aika hienoa :)

Joko kaikilla muilla tuntuu liikkeet säännöllisesti? Itseäni huolestuttaa hieman, kun viime viikon muutamien kunnon potkujen jälkeen ei oikeastaan ole tuntunut mitään. Nyt menossa 19+0 ja toinen lapsi tulossa.

Täällä jotkut on sanonut, että voi tulla niitä hiljaisia jaksoja vielä tässä kohti :) Joten eiköhän ne sieltä taas ala tuntua pian! Pikkuinen vaan kääntyillyt uuteen asentoon :)

Takaisin