Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt näistä pienistä hennoista potkuista kannattaa nauttia..
Muistan kun esikoinen tunki jalkaansa aina tonne kylkiluiden väliin ja se tuntu ilkeeltä..ja kun se keskellä yötä alko riehuun niin et en saanu ees nukuttua, kun monoo ja nyrkkiä tuli tiuhaan tahtiin :D

Tänään 16+0, parin viime viikon aikana jokusen kerran tuntunu joitain tooooooosi pieniä hipaisuja/kuplia. Oon ihan varma, että vauva sielä liikkuu, on niin erin tuntusia (paljon hennompia), ku ilmavaivat. :grin :Heartred

Joo, pienellä pelolla oottelen sitä ku se alkaa ihan kunnolla runnomaan tuola. :wacky:

Eilen illalla ensimmäistä kertaa tunsin jotain erilaista pientä muljahdusta, tiiä sitte oliko se meijän pikkunen vai iltapalaks syöty karjalanpiirakka

Kyllä se pikkukettu tais olla vauva :) Mulla ainakin se on tuntunut niin erilaiselta, semmoista en ole ennen tuntenut. Kaikenlaisia suolimöyryjä on tullut kyllä tunnettua kun mulla on välillä mahan kanssa ollut ongelmia :meh:

Mä tunsin ekat potkut eilen :love017 Ensin tuntui kuplintaa, sitten tuli kaksi napakka pientä potkua. Oltiin just puhuttu vauvasta, se varmaan halus antaa oman mielipiteensä :D Outoa kyllä kun viikkoja vasta 14+5, mutta ei niistä voinut erehtyä. Autossa istuin ihan hiljaa kun ne tuntui. Äiti vähän epäilee mun la:ta, sehän oli aiemmin jo 19.9., mutta ultrassa myöheni reilulla viikolla. Mutta kai se sitten paikkansa pitää kun ultrassa se vauva mitataan ja mun kiertoni aina vähän heitelleet miten sattuu.

Nyt ois 15+4 ja uskon ainaki välillä tuntevani jotain liikehdintää. Varsinkin jos on istunut jalat koukussa ja vauva ollut vähän "ahtaalla" niin sillon ainakin tuntuu liikkeitä :)

Mä oon pari kertaa ehkä tuntenu jotaki liikkeitä, mutta nyt ollu tosi hiljasta! Onkohan siellä ketään... heti alkaa ressailemaan että mitä jos jotain on käyny. Kummiski viikolla 18+0. Mutta ei kai sitä turhaan tartte vielä alkaa panikoimaan:D

Mulla on tuntunut liikkeitä nyt useamman viikon(nyt 18+5). Tänään vaavi on ollut oikein aktiivinen ja potkinut useampaan kertaan ja sarjoissa hieman navan alapuolelle. Liikkeet tuntuvat useinmiten istumassa ollessa ei niinkään makuulla. Välillä tuntuu, että toinen kääntyilee ympäri Sivusuunnassa. Toistaiseksi vielä aivan mahtavan ja ihanan tuntuista ja toivoisi, et tuntuisi vielä useamminkin. Sitten kun huitoo rakkoon tai kylkiluihin voi olla toista mieltä....? :)

Makoilen sängyssä ja hauskasti tuntuu ku pieni potkasee välillä :) olis kyllä ihana tuntee jo enempi nuita liikkeitä <3

Voihh ootan kyllä että alkais tulemaan aktiivisesti pientä potkua.. :) Hellänä kiitos! Välillä oon varma että siellä masussa jotain hipassaan mut välillä mietin että oliko sittenkään :sorry:

Mutta eiköhän ne sieltä ala pikkuhiljaa tulemaan!

Mulla vaihtelee vielä aika paljon päivästä toiseen, tunteeko jotain vai ei. Eilen kyllä parin aivastuksen jälkeen tuli aikamoista monotusta takas. :grin Tuo oli ehkä voimakkain tuntemus tähän mennessä, mutta silti vielä niin hento. :Heartred

Mä en oo tuntenut vielä mitään, rv 18+3 :( Esikoista odotetaan, että toivottavasti pian alkaisi tuntumaan!

Mams: eiköhän ne sieltä pikkuhiljaa ala tuntumaan! :Heartred Mulla 18+5 tänään ja nuo eiliset tuntemukset oli ekat, jotka satavarmasti tiesi pikkusen liikkeiksi. Sitä ennen aika satunnaista vielä ja vähän epävarmaakin, onko kyseessä nyt "the liikkeet" vai jotain ihan muuta.

Tää on kyllä todella raastavaa taas: liikkeistä en ole ihan varma, että kuvittelenko kaikki.. Ja sitten ultra on vasta melkeen 4 viikon päästä :/

Liikkeiden ei tarvitse vielä tuntua :) esimerkiksi mulle on nyt tehty tänään selväksi, että vielä voi mennä monta viikkoa ennen ensimmäistäkään tuntemusta.. ja tosiaan rv18+5 meneillään :)

täällä kans lähinnä uskoisin luulottelevani :D toivetuntemuksia, enemmän tuntuu että oma sydämen syke sieltä venyvästä ja vanuvasta kohdusta suurimmaksi osaksi pomsahtelee. mutta varma en tietenkään oo, kai se siitä vahvistuu sitten.

sennna, mustakin on muutaman kerran tuntunut, että tunnen oman sydämensykkeeni vaan masussa kun yritän makoillessa oikein kuulostella jos pienintäkään hipaisua tuntuisi :) :D

Takaisin