Emppuelkku
Silmät suurina ihmettelijä
Oletteko muuten huomanneet että olisi vuoto runsaampaa ja/tai menkat kivuliaat siinä kierrossa kun syö letroja? Mulla on nyt joka letro kierrossa ollut. Koko ajan saa veskissä juosta ja töissä haasteellista, pitää aina toimistolle ajella 2h välein.
Mä en oo vuodon määrässä huomannu mitään eroa. Viimeksi vain menkat alkoi tosi hurjalla päänsäryllä ja menkkajomotuksella. Yleensä en ota särkylääkkeitä menkkojen aikana, mutta viimeksi kp 1 piti ottaa, että pysyi jotenkin toimintakuntoisena.
----
Onko täällä muilla kokemusta Ovitrellesta? Mulla oli ma kontrolliultra ja siellä näkyi 21 mm rakkula. Sain heti klinikalla Ovitrelle-irrotuspiikin. Pupuilla piti ma illalla ja ti illalla ja ovikseen piti kaiketi tulla viimeistään ti yönä (36 h piikistä). En ole kuitenkaan ihan varma onko mitään tapahtunut.
Tiistai-illalla ennen nukahtamista tunsin kuitenkin pitkään tykytystä munasarjassa ja ajattelin, että se saattoi ehkä olla ovulaatio(?). Viime yönä taas heräsin yöllä tosi kovaan mahakipuun, ihan kuin olisi ollut maha löysällä. Pissallakäymisen jälkeen kipu varmaan kuitenkin pian laantui, sillä nukahdin nopeasti uudelleen.
Aamulämmöt näyttävät puolestaan siltä, että mitään ei olisi tapahtunut. Lämpö oli ylhäällä jo maanantaina (36,5) ennen irrotuspiikkiä. Kahtena viime päiviänä lämpö on ollut 36,6 eli lähes sama kuin ennen piikkiä. Sekoittaakohan Ovitrelle jotenkin nuo lämmöt? Vai olisiko niin, että ovis ei piikistä huolimatta jaksanut tulla?