Lentäminen raskaana

Huh, lentäminen raskaana voi olla näköjään melkoista! Lensin nyt hiihtolomalla rv22 6h lennon lomakohteeseen, ja pyörryin koneeseen kesken ruokailun. Siellä sit lentoemot hääräsi ympärillä ja heräsin jalat seinällä penkillä maaten. Lisähappea annettiin ja olo lähti helpottamaan. Ilmeisesti vähät yöunet ja raskaus tekivät yläilmoissa tepposet, niin lebtoemot päättelivät. Mies säikähti kovasti kun retkahdin yhtäkkiä tiedottomaksi, ja satuin vielä istumaan ikkunan viereisessä penkissä josta ei äkkiä pois pääse.. Suosittelen hyviä yöunia ja käytäväpaikkaa lentomatkoille!:D
 
Oho :O mitään tarkempaa syytä ei varmaan lähetty tutkimaan?
 
Hui! Meillä tosiaan maanantaina edessä reilun kahdeksan tunnin lento. Toivottavasti ei tuu mitään yhtä pahaa ku diamondilla.
 
Jälkikäteen mietin, että se vähempihappisuushan ilmeisesti ainoa on, mikä voi temppuja aiheuttaa. Mulla hemoglobiinit viimeksi 137 joten eiköhän tässä selvitä :p En muutenkaan oo ikinä oireillu lentäessä, paitsi kuivaa silmiä ja nenää se ilma. Mutta ei mitään turvotusta tms. Kerrohan Miisa miten meni, mä oon nyt jo ruvennu miettii, että oispa lentovaihtoehdoissa yön yli vaihto Aasiassa ni sais puolittaa kunnon yöunilla matkan..

Oon muuten sun nimimerkin myötä tykästynyt Miisa nimeen, pitäisköhän kysäistä miehen mielipidettä :P
 
Tulomatka meni ainakin tosi hyvin!! Lentoaika siis noin 8,5h. Lentosukat llin Instrusta käynyt ostamassa ja ne vedin jalkaan heti aamulla vaikka lento olikin vasta iltapäivällä. Vettä oli mukana ja muutamaan otteeseen kävin vessassa tai nousin muuten vaan seisoskelemaan. Lentosukista oli kivat painaumat jäänyt kun hotellille asti päästiin, mutta mitään pahempaa turvotusta en kuitenkaan huomannut. Nyt voi sius hyvillä mielin alkaa nauttia reissusta! :)
 
Takaisin
Top