Lemmikit

5kk ikäinen pentukoira meillä :) saas nähä mitä tuumaa, toistaiseksi pelkää lapsia. Pitäis totuttaa...
 
5kk ikäinen pentukoira meillä :) saas nähä mitä tuumaa, toistaiseksi pelkää lapsia. Pitäis totuttaa...

Nopeasti se tottuu. :) Meidän koira pelkäsi lapsia tosi paljon ennen kuin tuttavalle syntyi lapsi. Nyt menee varovasti jo silitettäväksi vähän isommille lapsille. :)
 
Kolme koiraa löytyy... Vanhin heistä ja leikattu uros pyörii kokoajan lähellä.... Ei yleensä edes päivisin näy
 
Meillä on kaks kissaa. Oon nyt miettiny että kuinka iso riski tuos kissanlaatikon tyhjentämises on ku nää meidän kaverit on pääasiassa sisäkissoja, toinen pääsee välillä vähä pihalle nuuhkuttelemaan. Onko jollain tietoa asiasta?
 
Meillä on kaks kissaa. Oon nyt miettiny että kuinka iso riski tuos kissanlaatikon tyhjentämises on ku nää meidän kaverit on pääasiassa sisäkissoja, toinen pääsee välillä vähä pihalle nuuhkuttelemaan. Onko jollain tietoa asiasta?

Käsittääkseni isoin riski on mitä nuorempia kissat on ja mitä lyhyemmän aikaa ne on teillä olleet. Toksoplasmaasiriski on myös sisäkissoilla. Täältä lisäinfoa:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00619
 
Meillä on kaks kissaa. Oon nyt miettiny että kuinka iso riski tuos kissanlaatikon tyhjentämises on ku nää meidän kaverit on pääasiassa sisäkissoja, toinen pääsee välillä vähä pihalle nuuhkuttelemaan. Onko jollain tietoa asiasta?

Meillä 4 kissaa tällä hetkellä. Silloin kun odotin esikoista niin meillä oli kissapennut. Siivosin kyllä hiekkalaatikot hanskat kädessä ja sen jälkeen hyvä käsien pesu ja käsidesin käyttö.
 
Meillä koira alkanu meneen lasten sänkyyn nukkuun ja pöllii niiden pehmoja :O yrittääköhän se sanoa, ei enempää :D
 
Täällä koiraihminen, tosin vielä ilman koiraa. Kunhan suru tarpeeksi hellittää niin kyllä meille vielä karvakuono tulee (marraskuussa piti kaveri hyvästellä). Jännä muuten kun niin monella tuntuu koira reagoivan raskauteen, meillä tuo ei koskaan mitään huomannut. :)
 
Meillä koira, joka täyttää huhtikuussa kuus vuotta. Vielä ei oo muuten ku normi menkka aikaista perässä oloa ja läheisyyden kaipuuta. Mutta mulla vasta 5+1 että ehkä se tästä muuttuu vielä :P
 
Kolme kissaa, kaksi leopardigekkoa ja käärme :):)
 
Meillä 3 koiraa ja 2 kissaa [emoji4] ja jos saan tahtoni läpi niin lintu tulee myös
 
Muokattu viimeksi:
Meilläkään ei oo koskaan koira kummemmin reagoinut mun raskauteen. On jo marraskuussa 9v pappa ja varmaan syö päänsä viimeistään kun tuodaan vauva kotiin :D
 
Mulla 2koiraa, ei nuista mitään eroa käyttäytymiseen oo huomannut. On muutenkin aina ihan perskärpäsiä :D Nuorempi on kesällä 3v ja vanhempi täytti juuri 5v.
 
Meillä koiraa seuraa mua entistä enemmän. Eikä anna kissojen tulla mun syliin sohvalla.
Vanhin kissa nukkuu mun kyljessä yöt.
 
Meillä koira ei ole mitenkään erilailla mutta kissa on jatkuvasti sylissä ja nukkuu kainalossa.
 
Meillä kans 1 koira. Ei oo reagoinut mitenkään. Ei reagoinut sillonkaan kun odotin esikoista.
 
Meillä koira alkanut nyt seuraamaan mua kaikkialle, varsinkin ku ollaan kaksin kotona. Jos mies kotona niin antaa vähän enemmän tilaa selkeästi. Mutt sillon ku ollaan kaksin ni pitää olla näköyhteys tai ihan koskea :D
 
Meillä on melkein 5-vuotias kissarouva, joka on viime viikkoina seurannut mua kuin hai laivaa, vaikka yleensä on enemmän miehen perään. :) Kissanvessahommat on nyt toistaiseksi miehen vastuulla, ihan jo vaikka siksikin, että haju ei oikein toimi tämän superherkäksi äitiyneen nenän kanssa... :yuck:
 
Takaisin
Top