Lemmikit

Kide_

Sukkela juttelija
Kesäkuun äidit 2019
Helmikuiset 2021
Joulukuiset 2023
Kuinka monella on lemmikkejä kotona?
Meillä 4 kissaa ja koira ja Saksanpaimenkoiran pentua oli mietitty nyt keväälle mutta se varmaan nyt ehkä jää.
 
Meillä on kissa.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä villakoira. Ootteko huomannu lemmikeissä käytöksen muuttumista? Mä oikein odotan koska meillä alkaa taas ja se paljastaa esim mun äidille että olen raskaana :D koira alkaa seurata mua kun varjo, tuijottaa, nukkuu niin lähellä kun mahdollista(sänkyyn ei saa tulla ,niin sängyn alla mun kohdalla- eikä omassa pedissä metrin päässä), ei päästäis perheen ulkopuolisia edes kävelytiellä ohittaan ym.. tosin viimeksi kun olin raskaana koira ei ollu vielä sterkattu
 
Kaksi kissaa on meillä, saksanpaimenkoira otetaan jossain vaiheessa. Meillä on ollut kaksi sakemannia, viimeisin menehtyi reilu vuosi sitten. Opiskelun takia on vähän hankala tilanne, niin ei olla otettu vielä uutta.
 
Meillä koira jatkuvasti juoksee mun perässä ja haluaisi nukkuakin vieressä, ja uudestaan alkanut eroahdistua, joka kerta kun poistun kotoa. Samaa oli edellisessä raskaudessa, tosin sillon rupesi itkemään perään vasta lähempänä synnytystä.
 
Meil koira seuraa mua enemmän ja kissat pyörii ympärillä ja tulevat mahan päälle nukkuu.
 
muistakaa kissanomistajat kunnon hygienia ja/tai hanskat kissankakkahommissa, tai mieluummin jättäkää ne raskausajaks kokonaan jolleki muulle.
 
Meillä ei oo kolmesta koirasta kukaan reagoinu mitenkään, ei edelliseen, eikä tähän raskauteen. :woot:
 
Takaisin
Top