Leikkimielisiä testejä/uskomuksia sukupuolesta

Kiinalainen kalenteri näyttänyt 3 kertaa poikaa, nyt näyttää tyttöä. En usko päivääkään :D
Nytpä on sitte tuo väärässä :wink
Kaikkien oireiden ym. Perusteella pitäis olla jo montakin tyttöä mut silti poikia kaikki et mä en usko enää mihinkää :D
 
Tänne on tulossa kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Viimeksi piti paikkansa:wink
 
tilasin pari viikkoa sitten testin kumpi tulee hauska testi :smiley-bounce013 olin kokonaan unohtanut että olin ostanut toimmoisen olemme nimittäin olleet kovasti kipeänä ja tänään päätin siivoilla lisää niin sieltä se sitten papereitten alta lyöty.....:smiley-bounce022KATRI 2017 769.jpg KATRI 2017 770.jpg
 
Mistä tuollaisia testejä saa tilattua? :p
 
Ainakin raskauskeiju myy noita :) Löytyy myös ihan Ebaysta, toimitusajat voi vaa olla siellä vähän pidempiä :D
 
Kiitos vinkistä!

En varmasti kovin luottaisi, mutta voisi olla hauska kokeilla. :happy:
 
Tää on miitu se mistä puhuttiin jo alussa. :) Mulla esikoisen kanssa piti paikkansa. :D Nyt mies tilas tänään eBaystä testin taas ja pitäs loppukuusta tulla. :DD Tais olla eBaystä 15e
 
Olikos toi semmonen mikä hyvin selkeästi näyttää jompaa kumpaa vai oliks tulkinnanvarainen? Viimeksi kattelin et ois houkuttava :D
 
Sormustesti tehty! Tyttöä povas :dummy1:

Näytti poika, tyttö, poika, tyttö.
Masun päältä sormustesti näytti tyttöä.
Miehen ranteesta sama poika, tyttö, poika, tyttö.

Mun mummi on tehnyt tuota sormustestiä jo vuosia kaikille suvun naisille. Heille myös pitänyt paikkaansa ihme kyllä? Jopa kummitädilläni jolla 5 lasta!

Silloin testi näytti mulle saman poika, tyttö, poika, tyttö. Ja saman järjestyksen ja 4 lasta myös miehelleni. On tää jännä. Mun on ehkä vähän pakko jopa uskoa tähän.. :woot:
 
Olikos toi semmonen mikä hyvin selkeästi näyttää jompaa kumpaa vai oliks tulkinnanvarainen? Viimeksi kattelin et ois houkuttava :D

Joo siis ainakaan esikoisen kanssa ei jättänyt arvailujen varmaan. :D
 
Hei onko kukaan muuten kuullut sellaista vanhankansan uskomusta, että jos vauva majailee enemmän vas.puolella mahaa ni tulossa tyttö ja jos taasen oik.puolella useemmin ni sitten poika. Mun mummo vaan kertoi tuon esikoisen odotusaikana ja vaikka meillä harvoin oltiin samalla puolella pitkiä aikoja ni kyllä tuntu silti useemmin olleen oikealla puolella!
 
En oo kuullut tiuhtimus, mutta meillä majaili kyllä esikoinen (poika) enempi oikealla ja niin tekee myös tämä kakkonen. :)
 
Meillä majaillaan huomattavasti enemmän vasemmalla puolella. Esikoinen taisi olla myös enemmän vasemmalla ja on tyttö :happy:
 
Ostin lapsimessuilta 2 eurolla Pienen Vauvakirjan (toim. Satu Heikkinen, kuv. Veera Näsänen) jossa on vanhan kansan uskomuksia raskausajasta ja vauvoista. Siitä luin tuon. Ja liudan muita uskomuksia. Lähes kaikki noista toki ihan höpöhöpö-juttuja, ikään kuin satumaailmasta, mut luetaan nyt kun kerran menin ostamaan :D
 
Hei tiuhtimus, nyt äkkiä muistaisin tälläisen jutun jenkkisivuilta lukeneeni et tosiaan istukan paikasta vois päätellä sukupuolen? Ja tää vois meinaa sitä et bebe sit viihtyy tiettävästi toisella puolella enempi, ehkä? Siinä oli tosin se että se täytyis oikeasti tietää kummalla puolella eikä esim peilikuvana kuten vissiin alakautta ultratessa näkyy tjtn. Mut tää tuli yht äkkiä mieleen!
 
Mulla suunnilleen joka toinen testi meinaa tyttö ja toiset poikaa:grin niin oli viimekskin, tyttö tuli.
 
Takaisin
Top