Leikkimielisiä testejä/uskomuksia sukupuolesta

tiuhtimus

Seurustelun sensei
Marraskuunmammat 2015
Lokamammat 2017
Jouluäidit 2020
1. Korkealla vai matalalla
Jos vatsasi on kovin ylhäällä, vauva on todennäköisesti tyttö. Jos taas alhaalla, tulossa on poika.

2. Sydämensyke
Legendan mukaan yli 140 sykettä minuutissa tarkoittaa tyttöä ja alle 140 poikaa.

3. Makea ja hapan
Himoitsetko jäätelöä joka päivittäin? Jotkut uskovat, että se tarkoittaa tyttölasta. Jos mielit taas kaikkea suolaista ja hapanta, tulossa on poika. Jos himoitset juustoa ja lihaa, kasvaa masussa poika, hedelmien himo tietää tyttöä.

4. Parillinen vai pariton
Legendan mukaan Maya-intiaanit määrittelivät vauvan sukupuolen äidin iästä synnytyshetkellä ja synnytysvuodesta. Jos molemmat luvut ovat joko parillisia tai parittomia, tulossa on pikku-prinsessa. Jos toinen luvuista on parillinen ja toinen pariton, luvassa on pikku-prinssi.

5. Iho
Jos naamasi kukkii kuin kevätniitty, voit syyttää siitä tulevaa tyttö-vauvaa. Uskomuksen mukaan tyttö vie äidiltään kauneuden, joten siitä finnit. Poika saa äidin säärikarvat kasvamaan raskauden aikana nopeammin, tyttö ei karvoihin vaikuta. Poikavauva saa äidin käsien ihon myös kuivumaan, tyttö tekee ihosta pehmeämmän.

6. Sormustesti
Ota kihlasormuksesi (tai muu sormus) ja pujota se naruun. Roikota sormusta narussa vatsasi päällä. Jos sormus pyörii ympyrää voit odottaa tyttövauvaa, edes-taas -liike ennustaa poikavauvaa. (toinen versio päinvastainen, ympyrää - poika, edes-taas -tyttö)

7. Pahoinvointi
Olitko todella pahoinvoiva ensimmäisen kolmanneksen aikana? Tai oletko vielä? Merkit viittaavat tyttölapseen. Vähäinen tai olematon pahoinvointi viittaa taas poikaan

8. Jalat ja paino
Äidin jalkojen kylmeneminen ennustaa poikaa. Jos äidin ylimääräinen paino kertyy eteen, on odotettavissa poikavauva, painon kertyminen vyötärölle ja takapuoleen ennustaa tyttöä.

9. Rinnat
Jos rinnat kasvavat heti raskauden alussa, on odotettavissa tyttö. Jos oikea rinta kasvaa enemmän, on tulossa poika ja jos vasen kasvaa enemmän, kasvaa masussa tyttö.

10. Kiukku
Tyttö tekee äidistään kiukkuisemman, poikaa odottava pysyy tyynenä.

11. Linea negra
Vanhan uskomuksen mukaan, jos linea negra ylettyy napaan saakka, muttei ylemmäs, on tulossa tyttö. Jos linja taas jatkuu napaa ylemmäs, olet saamassa pojan.

12. Kiinalainen syntymäkalenteri
Väitetään, että kalenteri ennustaa lapsen sukupuolen oikein yli 90 prosentissa tapauksista. Miten sinulla?
http://www.vau.fi/raskaus/Poika-vai-tytto/Kiinalainen-syntymakalenteri/


tässä näitä huviksi ja iloksi testattavaksi, leikkimielellä vaan :wink osaan pystyy vastaamaan jo tälläin alussa mutta kiva sitten myöhemminki tehdä verrata miltä näyttää vaikka puolessa välissä raskautta!
 
Muokattu viimeksi:
Meilläpäin toi sormustesti menee niin päin et jos pyörii tulee tyttö ja jos menee ees-taas niin tulee poika :confused:
 
Tää on siis kopioitu valmiiksi meiän marraskuisten'15 ketjusta, en ite oo näitä kirjotellu :grin
ja tosiaan tuosta sormustestistäki o kahta vaihtoehtoa että siitä jo huomaa että nää on vaa tälläsiä leikkimielisiä uskomuksia!
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tänne olisi tyttö tulossa. Myös tuo finnit, rintojen kasvu, pahoinvointi ja kiukku viittaisi näiden mukaan tyttöön. Mutta odotellen ja katsellen miten on :)
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan poika.

Rinnoista vasen kasvanut enempi, tyttö.

Maya-intiaanien mukaan vissiin poika.

Kiukku tietäisi tyttöä. (Esikoisen aikaan olin tosiaan itse tyyneys ja poikahan sieltä tuli)

50/50 :grin

Mun mummilla on tapana ollut ennustaa noita lapsia sormustestillä jo vuosia ja vuosia.
Yleensä ovat menneet oikein. (Kuulemma näyttäisivät myös keskenmenot?)

Miehelleni ja minulle on kummallekkin povattu, tyttö, poika, tyttö, poika. Tässä järjestyksessä.
Ennen esikoista ollut varhainen keskenmeno, ehkä tyttö? Ja esikoinen on poika. Olisiko nyt sitten tytön vuoro? :grin
Luulen että meillä kuitenkin lapsiluku jää kahteen että nähtäväksi jää. En toki ota näitä vakavasti, mutta onhan monilla pitänyt paikkaansa. Hauska näillä ajatuksilla on ainenkin leikkiä.
 
Tällä hetkellä oon himoinnu vuorotellen sekä makeaa että suolasta että ties sitte, esikoisesta kyllä himoitsin makeeta ja poika tuli kuiteski :grin

Maya- intiaanien mukaan tulis tyttö.

Iho hyvä mutta kädet kuivannu, se siis viittais poikaan.

Mullaki vasen rinta kasvanu enemmän eli tyttö.

Kiukkusuus meinas kans tyttöä.

Kiinalainen syntymäkalenteri taas näyttäis poikaa tulevan.


Että täälläki tällä hetkellä aika fifty-fifty, oireet kyllä aika samalaiset ko esikoisesta että itellä ainaki iha poikaolo vielä.

Ootteko muute kuulleet nt-ultra kuvista sukupuolen ennustamisesta? Nub-teoriasta tai otsan muodosta?
 
tiuhtimus, En oo kuullut noista mistään! Nyt täytyykin lukaista, alkoi kiinnostamaan :grin
 
Kyllä taas tyttöä meinais, nyt mun naama on alkanut kukkia kipeillä finneillä ja selän alueelle on tullut myös finnejä. Teini-iässä kärsin selän alueen aknesta ja en voinut esim toppeja ym pitää. Kuitenkin pääsin niistä eroon aikuisiällä vaan nyt...

Esikoisesta mulla ei ollut näpyn näppyä ja iho oli kuulas ja hyvinvoiva.
 
Mä taas ootan jo nt ultraa jotta näen vauvan otsan mallin, siitä voi melkeen suoraa päätellä kumpi tulossa vaikka sitä sukupuolta ei kysytäkkää, esikoisella oli selkeä poika otsa ja kavereiden ultrakuvia keillä on tyttö ni ollaan verrattu ja selkeitä tyttö otsia ollut :grin
 
tiuhtimus, Luin tuosta otsa -jutusta ja se oli tosi mielenkiintoinen! Meidän pojalla oli selkeä poika otsa. Kyllä siinä jotain perää on. :)
 
Kiinalaisen kalenterinkin olin katsonut väärin, koska hedelmöittymis hetkellä olin vielä 27, eli tyttöä povais! :dummy1:
 
Poikaa lupaili ekassa raskaudessa ja poika tuli :) Nyt lupailis tyttöä.. voi kun olis taas oikeassa :dance008 Poikakin tietty erittäin toivottu, mutta kun taitaa jäädä meidän lapset sitten tähän ni olis mukava saada molemmat :Heartred
 
Tämän hetkisen tilanteen mukaan ennustaisi poikaa. Tosin kaikkiin en vielä osaa vastata :D Täytyypä tehdä testit uudelleen vähän myöhemmin :wink
 
Minä himoitsen vuoroin makeaa ja hedelmiä, vuoroin juustoa ja muuta suolaista...
Sekä Mayat että kiinalaiset ennustais tyttöä, iho taas on kukkinut pillereiden lopettamisen jälkeen muutenkin, suurta eroa ei ole havaittavissa...
Karvojen en ole huomannut kasvavan nopeammin, mutta kädet kyllä kuivuvat, siitä tosin syytän ennemmin talvea kuin sikiötä... :D
Rinnat kasvoi heti alussa ja oikea on isompi.
Kyllä tää siis tytöltä vaikuttas! :p
 
Mayojen, kiinalaisten, ihon kukkimisen ja rintojen kasvun perusteella olis kans tyttö tulossa :dummy1:
 
Hedelmähimon mukaan tyttö.

Mayajen mukaan poika.

Ihon mukaan oikeastaan ehkä tyttö. Koska mulla kasvojen iho on hyvä ja muuttunut ihanan pehmeäksi.
Kuivista käsistä saa kyllä syyttää talvea. Ikuinen ongelma talvisin.
Kasvojen iho oli myös samanlainen esikoista odottaessa ja tyttö tuli.

Pahoinvointi, tyttö.

Rinnat, selvä tyttö. Rinnat turposivat heti plussattua.

Tyyneyden mukaan poika. Mutta esikoisen raskaudessa olin myös tyyni ja tyttö tuli.

Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö.

Näillä tiedoilla tyttö tulee. Mies on kyllä sitä mieltä, että se on poika. Tai sit se vaan toivoo niin :grin
 
Mäkin tein ton sormystestin ja tyttöä ennusti, samoin kiinalainen, mulla on myös vähän tyttö olo. :)
 
Pitäsköhä kokeilla itekki jotaki testiä [emoji2] himottas nii päästä ompelee pieniä vaatteita ni tietäs väritys maailmaa [emoji10]
 
Takaisin
Top