Lastentarvike ja -vaateliikkeet, myymälät ja nettikaupat

http://www.minit.fi/ tämmöinen löytyi sivuja selaillessa. Kaupasta löytyy mm. kirjoja niin isommille kun pienemmillekin, lisäks näytti olevan ihan leluja, uniriepuja yms Disney-teemassa :)
 
Lappeenrannassa ja Kotkassa on ihana vaate- ja sisustusliike Amalie's Lifestyle. Täältä löytää kaikkea kivaa niin ihan pienille, kun vähän isommillekin lapsille :)
 
Kaarinassa oleva lastenkirppis Lasten Seesam on hyvä paikka tehdä edullisia ja hyviä löytöjä, jos Turun seudulla asuu. Itse tykkään todella siististä tilasta ja oman myyntipisteen saa muokattua tarpeensa mukaisesti. Suurin osa vaatteista tangoissa ja henkarissa, joten löytöjen tekeminen helpompaa.

Turussa on myös toinen kirppis Pikku Siili, mutta kerran käyneenä en vakuuttunut. Myyntiloosit täynnä ylihinnoilteltua huonokuntoisia, kuluneita ja likaisia vaatteita. Tyhjin käsin sieltä lähdin. Ehkä täytyy vielä paremmalla ajalla siellä käydä penkomassa, mutta moni muukin on kokenut sen huonommaksi paikaksi.
 
Listaa päivitetty ja lisätty PikkuVanilja. Tilasin sieltä Mamas&Papas sarjan peitteen ja olin kyllä tosi tyytyväinen :) Suloisesta nettiputiikista saa myös muita tunnettuja merkkejä kuten Sophie La Giraffe yms :)
 
Täällä onkin mainostettu jo tuota Amazon.co.uk verkkokauppaa ja sieltä ainakin itse oon ajatellu tilata:
- Lansinoh nännirasvan (1/3 Suomen hinnasta)
- Lansinoh tissiliivisuojia (isompia halkaisijalta kuin meidän vastaavat ja paljon imukykyisempiä, halpoja!!)
- Avent rintapumpun
- Fisher Price lelut & leikkimaton jne. (1/2 Suomen hinnasta)
yms. Ja toimitus kotiovelle :)
 
Takaisin
Top