Voi, näitä on paljon, ja monet varmasti unohdan mainita. Olen aikamoinen nostalgiahörhö ja ysäri-fani (vähän kasarikin). 
Animaatioista (elokuvia/sarjoja):
- Myyrä
- Pat & Mat (Hupsis-ukot)
- Muumit
- Alfred J. Kwak (en tosin ihan pienelle tätä kyllä näyttäisi, vaikka itse katsoinkin jo todella pienenä ja olin kova fani)
- Kössi Kenguru
- Ankronikka
- Tikun ja Takun pelastuspartio (tämä oli itselle erityisen rakas)
- Vili Vilperi (tämä tosin haaste, koska itsellä ei ole missään tallessa)
- Kaukametsän pakolaiset (sama juttu, haaste, kun ei ole itsellä tallessa - ja ihan pienelle en tätäkään näyttäisi)
- Wallace ja Gromit
- Disneyn vanhoja lyhäreitä (Aku, Hessu, Mikki, Tiku ja Taku jne.)
- sitten ne perus Disney-klassikot (erityisesti 2d-animaatiot - 3d:n suhteen luotan enemmän Pixariin)
- no ne Pixarit
- Ghiblit
- Richard Scarry
kirjoista:
- Mauri Kunnaksen tuotanto
- Muumit (ihan ne Janssonin alkuperäiset romaanit)
- Tatu ja Patu (ei omasta lapsuudesta tuttuja, mutta muuten ihan loistavia, mitä olen selaillut)
- Roald Dahlin lastenkirjat
- Mahdollisesti Puppe (pitää vähän selailla, että onko ne niin hyviä kuin muistelen)
- Satunnaiset Lasten parhaat kirjat -sarjaan kuuluvat
- Tammen kultaiset kirjat - sarjan kirjat
Bonuksena c-kasettisadut kirjoineen. Sopiva soitinkin on olemassa. VHS-nauhuri pitäisi vielä hankkia, niin pääsisi pyörittämään kaikkea muutakin vanhaa, josta ei ole koskaan tullut dvd-julkaisuja. Niin ja NESin ohjain käteen lapselle heti, kun se siinä vähänkin pysyy.

Animaatioista (elokuvia/sarjoja):
- Myyrä
- Pat & Mat (Hupsis-ukot)
- Muumit
- Alfred J. Kwak (en tosin ihan pienelle tätä kyllä näyttäisi, vaikka itse katsoinkin jo todella pienenä ja olin kova fani)
- Kössi Kenguru
- Ankronikka
- Tikun ja Takun pelastuspartio (tämä oli itselle erityisen rakas)
- Vili Vilperi (tämä tosin haaste, koska itsellä ei ole missään tallessa)
- Kaukametsän pakolaiset (sama juttu, haaste, kun ei ole itsellä tallessa - ja ihan pienelle en tätäkään näyttäisi)
- Wallace ja Gromit
- Disneyn vanhoja lyhäreitä (Aku, Hessu, Mikki, Tiku ja Taku jne.)
- sitten ne perus Disney-klassikot (erityisesti 2d-animaatiot - 3d:n suhteen luotan enemmän Pixariin)
- no ne Pixarit
- Ghiblit
- Richard Scarry
kirjoista:
- Mauri Kunnaksen tuotanto
- Muumit (ihan ne Janssonin alkuperäiset romaanit)
- Tatu ja Patu (ei omasta lapsuudesta tuttuja, mutta muuten ihan loistavia, mitä olen selaillut)
- Roald Dahlin lastenkirjat
- Mahdollisesti Puppe (pitää vähän selailla, että onko ne niin hyviä kuin muistelen)
- Satunnaiset Lasten parhaat kirjat -sarjaan kuuluvat
- Tammen kultaiset kirjat - sarjan kirjat
Bonuksena c-kasettisadut kirjoineen. Sopiva soitinkin on olemassa. VHS-nauhuri pitäisi vielä hankkia, niin pääsisi pyörittämään kaikkea muutakin vanhaa, josta ei ole koskaan tullut dvd-julkaisuja. Niin ja NESin ohjain käteen lapselle heti, kun se siinä vähänkin pysyy.

Muokattu viimeksi:
Niin iso osa omaa lapsuutta, että haluaa varmistaa että mahdollisuus jakaa se pienen kanssa. Hyviä pointteja kyllä täällä että pitää taikuri- ja muut pelottavat jaksot jättää jemmaan aluksi!