Lasten turvallisuus

Keskustelun 'Mitä mielessä? Aihe on vapaa' aloitti Uusperhesatu, 15 heinä 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Towanda Rakastunut foorumiin

Mä laitan ne neljään osaan, onkohan se jo hätävarjelun liioittelua? Poika ei ole mikään rauhallinen ruokailija kylläkään.
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Uusperhesatu Ylläpitäjä Staff Member Administrator

Kyllä mäkin laitoin isoimmat rypäleet neljään osaan kuopusta varten jossain vaiheessa. :) Meillä myös nämä kaksi nuorinta ovat melko vilkkaita myös ruokapöydässä. :rolleyes:
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Yölento Addikti Marrasmammat 2016

Me laskimme keväällä mäkeä ja harjoittelimme vuorikiipeilyä oman tontin kulmalla roskakatoksen läheisyydessä monena päivänä. Yhtenä päivänä löysin siitä samaisesta mäestä ruiskun neuloineen. Olin aivan kauhuissani, että jos se onkin ollut siinä koko ajan ja olisimme voineet satuttaa itsemme siihen laskiessa ja jos siellä on niitä neuloja vaikka kuinkakin paljon.

Naapurin kanssa jutellessa huomasimme, että samaan aikaan roskakatoksen vierestä oli varastettu polkupyörä (joka oli menossa roskiin) ja jotain muitakin merkkejä siinä oli, että joku hörhö oli siinä hiljakkoin törttöillyt. Seurasin kasan sulamista ja neula oli ainoa laatuaan, mutta kyllä sen jälkeen olen ollut tarkkana ja aina ensin tutkimassa ympäristön, jos vain ehdin.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2

Jaa tämä sivu