40+2 ja pitkän pohdinnan jälkeen hokasin miten tänne pääsi kirjoittelemaan. Neuvolassa ovat olleet jo kolme viikkoa sitä mieltä, että seuraava aika on sitten vauvan tulon jälkeen. Viimeisimmällä kerralla neuvolatäti oli jo lähtenyt kahville niissä tunnelmissa, että olin jo lähtenyt synnyttämään,. mutta ei vain, täällä sitä edelleen odotellaan vauvamasun kanssa. Ja viimeisen viikon aikana ei oo ollu merkkiäkään minkäänlaisesta edistymisestä, sitä ennen oli jo paljonkin. Yhden supistuksen sain tänään siinä kaikki :P
Hermo alkaa pettää ja erityisesti nyt kun tietää, että vauva on lähtökuopissa mutta synnytys ei vian käynnisty plääh... eilen satoi räntääkin ja ei ole enää yhtään takkia, joka mahtuisi kokonaan kiinni... Tietysti jos ostaisi hienon uuden takin niin vauva varmaan tulisi heti seuraavana päivänä :D
Oon kyllä yrittänyt melkeen kaikkea, paitsi tuota vadelmateetä en ole löytänyt. Muuten oon käynyt superpitkillä kävelylenkeillä, ravannut rappusia, siivonnut lattiasta kattoon, saanut jalkahierontaa, syönyt mausteista ruokaa, syönyt ruokaa jolle olen lievästi allerginen, olen myös viettänyt täysin lepopäiviä pari tässä viikon sisään mutta ei oo auttanut :) sain saunavuoron varattua vasta ensiviikon perjantaille, että josko silloin???
Vähän semmonen tyhmä olo, kun tietää että kyllä se vauva sieltä tulee kohta, mutta oma olo on jo niin raskas ja väsynyt,... ja pakko kyllä sanoa, että olen aika kärsimätön, mitä tulee odottamiseen, haluaisin jo vauvan omaan sylkkyyn :)