Laskettuaika tuli ja meni!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sanuliini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sanuliini

Vauhtiin päässyt keskustelija
Noni tämmösen ketjun sitten "jouduin" tänne laittamaan. :D se olis tänään sit rv 40+1! Toivottavasti kovin moni ei tänne asti kerkeä! :D

Viime yönä kyllä 1,5 h kerkesin kipeitä supistuksia jo kokemaan, mutta siihe ne sit jäi! :(

Laskettu aika ainakin tuli. Täällä tänään 40+0, eikä kyllä tunnu, että tänään tulis.

Hetken tuntu epätodelliselta ku avasi lokakuisten ketjun kun täällä tälläsen otsikon näin, mutta siis todellakin, ollaan jo niin pitkällä, että osa jo la:n ohi menny! Hui! :D

Väärä hälytys! Perhana! Ei ollu lapsivettä, vaan jotain muuta vuotoa. Sitä tuli kyl kunnolla, että en sit tie mitä nesteitä mun kehoni pystyy tuottamaan nii pal. :D no huumorilla täytyy ottaa, tulipahan käyrillä oltua ja papulla kaikki hyvin. Alko kyllä iha hirveesti sattumaan ja polttelee alaselkä ku siin käyrillä istuskelin. Jospa sit tää lähtis supistuksilla käyntiin yöllä. :D toivotaan!

Niin teki! 40+1 tänään. Mieli vielä positiivinen,koska tuntemuksia on ollut kuitenkiin näin "aikaisin" muihin muksuihin verrattuna. :)

Lohdutuksen sananen kaikille:hug013, jotka menee reilusti yli, että vauva on sitten yleensä virkeä ja jaksaa syödä hyvin. Syöttöväli voi olla pidempi, kun painoakin on yleensä enempi. Meidän poitsu synty rv42 ja oli tosi hyvä ja innokas imemään jo laitoksella, niin maidontulo käynnisty tosi hyvin ja muutenkin on kehittyneemmän oloinen,minkä huomasi esim. pään kannattelusta. Ei se "yli mennyt" raskaus aina huono asia ole, vaikka tiedän että odottavan aika on toooosi pitkä lasketun jälkeen. Kannattaa yrittää ajatella sen lapsen kannalta, että lapsonen kypysyy siellä rauhassa ja on sitten ehkä helpompi hoidettavakin. Tsemppii kaikille! :)

Minä liityn seuraan, 40+1. Ei yhden yhtä supistusta ole ollut, eikä kyllä mitään muutakaan. Perjantaina seuraavan kerran näytille.

Turhautunut mama tulee purkaan tuntojaan, 40+3 ja neuvolassa olin just. Oltiin kumpikin tädin kans vähän yllättyneitä, että vielä tässä, varsinkin kun oli se sairaalassa ravaamisjakso välissä. Vielä ens maanantaiks varattiin aika ja sitten siirryn sairaalaan käynnistyspotilaaks. Toivon niin paljon, että tän viikon aikana jotain tapahtuisi. Ja mun porukoilla ois ens viikko lomaa ja äiti laittoi viestiä, että haluaisivat maanantaina tulla. Olis ihan huippua, jos oltais jo kotona siihen mennessä, pahin skenaario on, että mun synnytys alkais silloin ja täällä kivuissani kärvistelisin vieraiden aikana / joutuis heti lähteen sairaalaan ja olla siä tiäs kuinka kauan käynnistettävänä ja porukat joutuis lähteen kotiin ennen kuin pikkuista ees nähty. Vähän paineita..?
Pääasia kuitenkin, että vaavi voi hyvin ja heiluttaa pyllyään ahkeraan, kun mitään muuta enää oikein mahdu tekeen.

Jaan turhautumisen tunteen teidän kaikkien kanssa ja haluan sydämestäni siirtyä syntyneet -ketjuun.
Aiemmin ja kyllä vieläkin synnytykseen liittyvä kipu oli tosi pelottavaa, kun uskoakseni omistan hyvin matalan kipukynnyksen. Mutta nyt hypin X-hyppyjä (lue: Y-hyppyjä) onnesta joka kerta, kun jossain vihlasee tai jotain sattuu.
Lähes säälittävää.

No tsemppiä! Tilastollisesti iso osa synnytyksistä alkaa yöllä, joten ens yötä ootellessa..
:angry1

Noni, mukana ollaan 40+1. Ei menny edes lähelle oma veikkaus, että vähän ennen laskettua tulis. Ei vieläkään mitään tuntemuksia, ei edes yhtä ainotta kipeää supistusta! Oon jo ihan kypsä tässä vaiheessa, enkä tiedä miten jaksan vielä odottaa. Aika hölmö oon, kun ei tosiaan vielä kun yks päivä yli... Mutta kärsivällisyys, missä oot!?:smiley-angry019

Maanantaille varattu äitipolilta yliaikaiskontrolliaika.... masentaa....lamaannuttaa... Vaikka miten yrittää itseensä psyykata tähän ja kokemusta on kolmesta "yli menneestä", mutta silti vaan ei meinaa pää kestää. :smiley-angry017

Hep, täällä ollaan. Tänään 40+1 eikä enää mitään ennemerkkejä alkavasta synnytyksestä: ei supistuksen supistusta eikä irronneita limatulppia. Voihan plääh, alkaa todellakin käydä hermoille. Ei siis kärsivällisyyttä täälläkään :angry1

Been there, done that :) Tähän mennessä tee ei ole auttanut mitään. Muistan lukeneeni että se vahvistaa alkavia supistuksia (eikä aloita niitä) ja pehmentää paikkoja? Tiedä sitten siitä, mutta hyvää se on, joten vaikkei mitään supervaikutusta olisikaan niin aion jatkaa juomista! Kuulemma vadelmanlehtiteetä olis hyvä juoda myös synnytyksen jälkeen, auttaiskohan se sitten kohtua palautumaan?Mun kaveri taas vinkkasi että ananaksella voisi myös edesauttaa naperon maailmaan. Mutta kuulemma pitää syödä kokonainen ananas, muuten siitä ei ole hyötyä :laughing002

Takaisin